Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Vi skal til Tenerife med vår datter på 2 år nå 1. april. Hvor mye bagasje kan hver av oss ha med? Både inn på flyet og for innsjekk? Hva er lurt å pakke i? Sekker/bager/trillekoff/kofferter? Vi skal ha med reiseseng og paraplytrille. Pakkes dette som spesialbagasje? KAn man ha noe annet i tillegg til seng og vogn inni plasten? Tenger på madrass/dyne/pute/bleier m.m.? Vi drar med My travel. Hvordan er temperaturen der nå på dag og kveldstid? Hva er lurt å ha med av tøy? Hva er lurt å ha med av tøy/utstyr/leker til vår datter? Hva vil dere anbefale av aktiviteter der? Annet dere kan tipse om? Takk for svar!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 hvis hun er over 2 så kan hun ha 15 kilo bagasje + 5 kilo håndbagasje, jeg ville pakket i kofferter og hatt sekk inn på flyet. sendes som spesialbagasje. men ring reiseselskapet og spør om de kan skaffe reiseseng til dere. det klarer de som regel alltid:) dyna og sånn sendte jeg i posen sammen med vogna sist, går bra det:) jeg kjenner folk som har vært nedover der i februar og de har hatt 20-30 grader i sola:) men om det er det nå vet jeg jo ikke. pakk ned en tynn jakke tilfelle, ett par bukser og gensere, ellers hadde jeg tatt med kjoler/ shorts og sånne ting:) er jo sommer der:))))).. god tur:))) vi drar til gran canaria med my travel i august:)
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Kan ikke svare på alle spm dine, men noen tips kan jeg dele med deg. -ha med aloe vera gel! (i tillegg til gode solkremer selvfølgelig) -få idomin tabletter på apoteket - dette kan forhindre mageproblemer. -ha med tynne bomullsplagg - og et par gode solhatter. Ikke så mye, men håper det kan være til hjelp. Godt tur da
beri Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 I kofferten: Tape (til plastikken over vogna) Tupperwareskåler til å ha grøten i når man skal på restaurant Badebleier Bleier Små Plastposer til bleiene Klær Kortarmet bodyer Langarmet bodyer jakke Shortser Tynne bukser Sokker krypeteppe til bruk ved stranden og basseng Sikkerhetsnål paracet/ febernedsettende/ Stikkpiller Nesespray Saltvannsoppløsning Kleenex Hostesaft Solkrem a-krem Våtservietter Parasoll til vogn Redningsvest Dyne/pute(ha med på flyet) Dynetrekk/putetrekk LAKEN til seng og vogn Pumpe til hjul lappesaker Bamse Div.Leker Grøt biotex Morsmelkserstatning Flasker/smokker Skjeer Middagsglass Dessertglass Glass m/svisker og maltekstrakt Vannkoker Smekker Smokker+ smokklenker Gulpekluter Termos regnnett myggnett Helsetepper Solbriller Solhatter/caps Vogn T-skjorter Toalettsaker Febertermometer Neglsaks håndklær Håndbagasje: Bleier Våtservietter 2 stk Ekstra skift Nesespray Flaske med kokt vann Ekstra flaske Leker Grøtpulver Pass Middagsglass Skje Smekker Gulpekluter Dyne/pute håndklær Ekstra smokker Smokklenke Paracet teppe Som sagt: ikke alt jeg brukte av det her, men selv om Mathias ammet på den tida, ville han ikke amme da vi lettet med flyet. Da var det ok å ha ei flaske med drikke for hånd+tutt…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå