Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter litt her hjemme om dagen....

Datteren vår nekter å bli lagt av pappa. Hele kveldsstellet med pappa er helt greit og veldig stas. Men når det kommer til å bli lagt i sengen er det bare mamma som gjelder. Hun blir helt krakilsk. Og bare gråter og gråter. I går prøvde vi at jeg sto i bakgrunnen sånn at hun så meg. Det hjalp ikke noe særlig. Men hun nistirret på meg hele tiden. Det samme skjer dersom han kommer bort og gir henne smukk om natten. Noen andre som har opplevd dette? Hvordan griper vi det an eller er det en periode vi må gjennom? Hun er blitt veldig opptatt av hvor jeg er om dagen også, men det er likevel veldig populært med andre.

Pappaen hadde henne alene en kveld i forrige uke, og da sovnet hun (i vognbagen!) tilslutt av utmattelse etter et par timer...

Hadde tenkt å nattavvenne snart, men ser for meg at vi må løse dette problemet først!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 7 måneder, etter hva nicket ditt sier. Hvor mye tid har hun med pappaen på dagtid? Hvis han jobber så er det kanskje ikke så mye tid de får sammen? Har han mulighet til å ta ferie noen dager, og ha hovedansvar for henne, så hun blir mer fortrolig med han? Evt prøve å leke i sengen på dagtid kanskje?

Skrevet

Her er det på akkurat samme måte, og lillegutt er 7 mnd han også. Nekter at noen andre så mye som putter inn smokken hans. Mumbo over her spør hvor ofte barnet er sammen med pappa ellers. Hos oss så tror jeg kansje det er årsaken. Jeg må bli flinkere til å dra ut på kveldene slik at de får mer tid alene. Jeg vet ikke hvordan dette er hos dere? Jeg synes ihvertfall dette er synd for oss alle. Pappan føler at han ikke strekker til og jeg blir bindt og alltid på legge. Håper det blir bedre med tiden. Men det er nok kansje opp til oss selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...