Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Jeg tenker på å begynne på skole til høsten igjen (har permisjon fra studier nå). Da er datteren min blitt 7 mnd. Hvor tidlig må jeg søke for å få plass i en av Studenforeningens barnehager? Jeg er i tillegg blitt alenemor (mildt sagt uplanlagt). Noen der ute som vet noe om studentboliger tilrettelagt alenemødre? Altså evt litt billigere og nært skole. Veldig glad om noen vil dele erfaringer der ute!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #2 Skrevet 25. mars 2007 Studentbarnehagen her har opptak sammen med de andre. 1. mars. Det er for hele året! Så nå er det for sent, ihvertfall her..
Gjest Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Dette kommer fullstendig an på hvor du har tenkt å studere. Både søknadsfrister og eventuelle spesialtilrettelagte boliger varierer fra sted til sted.
Ella&jeg Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Selv om søknadsfristen eventuelt er ute burde du sende inn søknad så fort som mulig uansett! Dersom du ikke skal studere i en av de større byene er det fortsatt sjans for at de har ledige plasser i studentbarnehagene - og du som alenemor er prioritert meget høyt. Jeg skal og ha dattera mi i studentbarnehagen fra høsten av - hun vil også være litt over 7 måneder da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå