Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Min jente på 10 måneder har drukket MME fra flaske siden hun var 6 mnd. Plutselig nekter hun å ta flasken. Tipsene jeg får er å gi henne drikke fra kopp, men det klarer hun overhod ikke... Er litt fortvilet og redd hun skal bli uttørket. Hva skal jeg gjøre i mellomtiden fra hun går fra flaske til kopp???
Mooncake Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Prøv en sånn "tutekopp", med hanker på. Jeg var sånn når jeg var liten, nektet flaske - men drakk av egen sugekopp.
Expat Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Sugerør? Poptop på imsdalsflaske? Forøvrig, er det tennene som plager henne? Hva med dentinox på gommen før flaske?
Mooncake Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Sett smak på flaskesmukken. Når snuppa mi ikke vil ha flaske hender det at jeg tar litt sviskesaft på smukken for at den skal "lukte"/"smake" innbydende. (hun får svsikesaft til hvert måltid og synes det er utrolig godt). Gå med henne. Noen ganger reiser jeg meg og går med henne på armen mens jeg mater. Hun glemmer helt bort at hun ikke "skal" spise og slurper i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå