Annette78 Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Hei jeg skal føde i Tønsber og hadde tenkt meg en tur på omvisning, men jeg er litt usikker på når jeg bør bestille time. hvor langt på vei var dere når dere var på omvisning? jeg har ikke termin før 06.06.07
line## Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 På Gjøvik hvor jeg skal føde har de omvisning en gang pr. mnd. Jeg var der omtrent en mnd før termin, men tror mange tar det litt tidligere...
doble Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Du kan dra på omvisning når som helst;) Jeg skal også føde på Tønsberg, og hadde tenkt til å ringe på mandag og avtale tid for omvisning..mulig på Torsdagen hvis de har tid. Skal føde på fødestua, så jeg må vel inn til samtale i uke 32 tror jeg. Greit å ha sett litt der først, før jeg bestemmer meg helt. Er i uke 29 (imorgen).
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Hei! Jeg var på omvisning på torsdagen. å vi jentene som var der hadde lange mellomrom mellom terminene så det ut som. så det kkan du gjøre som du vil med å reise dit. det var veldig nyttig. det er visning der tirsdag og torsdag kl 18 og 19. =) lykke til =)
mayaya Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville gått minst 4 uker før iallefall. Det er utrolig nyttig å ha vært der, og fødselen kan jo starte før man tror... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå