Gjest Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Vi skal heller kjøpe en 07 modell, og selger derfor vår Buzz. Selger den for 2500,- Selve sportsdelen er aldri brukt, lappene henger på den enda, kun understellet som er brukt et par ganger sammen med maxi cosi'en. Førstemann til mølla. Den er sort, og er i fargen sort/grå. Jeg kan sende
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 ikke buss, som overskriften sier, men Buzz.. hehe
Murmeline Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Seriøst? Hva er forskjellen på 06 og 07modell da? Siden du vil bytte ut altså... Sikler litt på buzz, men blir nok med tanken;).. tror jeg... Hva med kvittering?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 2007-modellen er mye bedre..! Ergonomisk riktig sete, bedre hjul og flere finesser (bl.a. i kalesjen)..! Men også en del minus - den nye kalesjen er bare håpløs, dekker jo ingenting..! Jeg har hatt Buzz og var utrolig misfornøyd, men det er jo smak og behag sikkert..!
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Den er solgt nå.. syns 07 ser mye kulere ut, men vi bytta inn til en Xplory i dag istedenfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå