Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #1 Skrevet 24. mars 2007 Jeg var 16, hadde en litt eldre kjæreste oghan var naturlig nok intressert i sex. Jeg var jo selvsagt litt nysgjerrig jeg og, men hadde ikke veldig lyst. Jeg hadde sluppet unna en dag under løfte at om en uke, da.... Så kom denne uken, og jeg ville fortsatt ikke, han fikk av meg klærne mens jeg prøvde å stotre frem at dette ville jeg ikke. Når han hadde fått av alle klærne sa jeg helt og holdent nei, ville ikke, ba om å få slippe, hvor på han presset meg ned i gulvet og satte igang, jeg krøp på rygg unna, prøvde å komme meg vekk, ende ved en vegg og holdt meg fast i et sofaben og så bare masse sterke farger, var så vondt.... Senere den kvelden stod han over meg, tittet ned på meg og lo "sint nå for at du ikke er jomfru mer?" Vi var sammen, jeg hadde lovet, jeg var forsåvidt med på å kle av meg.....og verst av alt, jeg forstatte med han i noen år....det samme skjedde de neste to gangene, og så husker jeg faktisk ikke noe som hadde med sex å gjøre før over et år senere, da tenkte jeg at jeg fikk bare kutte ut å si nei, for det spilte ingen rolle lengre, dessuten var det ikke fysisk vondt lengre..... Men i følge dagboken var det sex hver gang vi traff hverandre det året som jeg ikke husker den biten fra. (mulig det bare ikke var noe å huske, hehe) Dette har kvernet i hodet på meg i mange år, er godt voksen nå, men det ligger der likevel, vet ikke om det er jeg som overdramatiserer alt, eller om han faktisk ikke var helt snill.... Må legge til at med unntak av et par andre trekk var han virkelig verdens snilleste, herligste mann.... Mulig han ikke skjønte kvekket av hva han gjorde. Om han gjorde noe galt. Takk for at du leste, nå skjelver jeg sånn på henda at jeg må stoppe...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Dette var uten tvil en voldtekt, og at han kunne stå over deg å si det han gjorde etterpå gjorde meg kvalm. Herregud, hva er det med disse tomskallene av noen mannfolk, de skulle vært hengt opp etter pikken et sted. Greit at du sier han er snill og grei, men han hadde et sykt syn på sex, det er det ingen tvil om. Håper han ikke klarte å ødelegge sexlivet ditt da, at du har det bra nå. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Det var definitivt en voldtekt. Kanskje du har rett, at han ikke fattet hva han hadde gjort- men da må han ha vært en idiot!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 JA så ABSOLUTT!!!! håper du har det bra nå da,og at dette ikke har satt merker i deg..KLEM
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Takk for svar. Det idiotiske var jo at jeg var i dette i flere år, så akkurat sexlivet er vel litt preget, det og kjempeskepsis. Men begynner å bli bedre etter mange mange år. Vil jo helst at alt skal være normalt, men jeg kobler sex med den følelsen av at viljen blir brutt, nedverdigende....var jo slik at nei fikk konsekvenser før...Prøde å knekke ting på meg om jeg ikke gav etter feks.masse masse rot, æsj. Prøvde senere sm, for sex var jo den vonde følelsen, men det ble ikke det samme for jeg hadde jo kontroll. For først var det lettere å tenke å klare å komme gjennom sex, at det var fysisk vondt. Så sm var en reddning der og da, men med like stor skam, bare tull. Men jeg og har jo da truffet verdens beste mann, og etter nærmere 10 år med en herlig fyr så kan jeg nyte sex, i alle fall flere av gangene....så nå er det bra. Men lurer jo på hvordan jeg ble så "rar" og selv om jeg ikke vil skylde eksen så gjør jeg det like vel, men med det følger en vanvittig dårlig samvittighet, så har vært en konflikt i mange år. Rotete svar, men pga denne konflikten jeg har med om dette var galt eller ikke så ville jeg spørre her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå