Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Blir så forbanna lei å irritert!! hvis det er noen uker siden jeg har møtt noen, må det første de sier peke mot magen og graviditeten. det er til å leve med selv om det ofte er rene intervjuet, men at de kommer å legger hånden på magen å klemmer å styrer syns jeg er helt grusomt. får angst av det!! kan de ikke spørre først, de ville jo ikke akkurat ha gjort det hvis jeg ikke hadde vært gravid og de ville vel neppe begynt å klemme å styre på puppene hvis jeg hadde tatt silikon?
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Enig med deg. Takler ikke at all slags folk mener kroppen min er fritt tilgjengelig siden jeg har en liten bebis inni magen. De får ikke ta på magen min Jeg hater det. Det er min kropp.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Når jeg skulle ha tulla mi gikk jeg alltid ett skritt tilbake når jeg så noen var på vei til å kjenne på magen min... Spurte de så var jeg somregel så høffelig og sa ja, men jeg var veldig bevist på at det var MIN mage!! Ingen som har forsøkt seg enda denne gangen, har ikke så stor mage enda da. Men gjør nok det samme nå og!! og forresten vet om noen som klemmer og styrer med nye silikon bryst;) He, he:) Men ville aldri falt meg inn selv...
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Huff.. enig med dæ der evig plagsomt at alle tror de bare kan klemme og tafse på magen, selvom det e en baby der, så betyr det ikke at det e fritt frem for alle som vil kjenne
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 absolutt enig med dere. er kjempe irriterende. dere kan jo prøve å stryke vedkommende som prøver seg på demmers mage i retur, se hvordan de liker det hehe blir også lei av alle de kommentarene, hver gang det er noen uker siden folk har sett meg, så er det jaha å her vokser vi å trives ja liksom. den vordende mor osv....hva skal man svare på sånt hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå