Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 er det noen som har prøvd å bli gravide etter P -plaster?Og hvor lang tid tok det?...er såååååå latterlig lei av å suse rundt med kroppen full av kunstige hormoner og er skikkelig babysyk..tror snart verdens beste mann er klar og!!!!han begynner hvertfall å snakke uoppfordret om fine navn og alt det der;) takker for alle svar:)
glajenta:-) Skrevet 26. mars 2007 #2 Skrevet 26. mars 2007 hei hei.. har hørt litt forskjellig ang. hvor lang tid det tar etter p-plaster. men for min del. så ble jeg gravid etter 1mnd ;-) men hadde MA i januar:-( men prøver å prøver .. håper en spire snart vil vokse igjen. Lykke til du også klemz
Haugtussa82 Skrevet 18. august 2008 #4 Skrevet 18. august 2008 Hei! Jeg har også sluttet på plasteret nå. Skal vel begynne å prøve rundt oktober. Flere som har erfaringer med dette? Tok det lang tid før dere fikk tilbake vanlig mens? Tok det lang tid å bli gravid?
KarLuc +1? Skrevet 28. august 2008 #5 Skrevet 28. august 2008 Hei. Jeg kan si det at eg tenker alt er mulig. For selv ble jeg gravid mens jeg gikk på P-plaster. :-p Så kan nok skje med en gang, og kan nok også ta lengre tid. som med alt,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå