Gå til innhold

Billig, annerledes og romantisk....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lyst til å gifte oss til sommeren/høsten, men vi har ikke mye penger å bruke til dette (faktisk nesten ikke noe...), vi vil ikke ha det for stivt, bare 20-25 gjester og noe spesiellt, ikke som alle andre. Vi ønsker en borgelig vielse...

Noen forslag? (Ambassaden i Roma var visstnok fullbooket ut 2008...).

Kunne kanskje tenke oss å gjøre alt på en båt i Oslofjorden, men da må man som regel bestille mat og drikke derifra og dermed blir det svinedyrt... Kunne tenke oss å lage maten selv og kjøpe drikkevarer i Sverige (litt harry må man være av og til...).

Hvis du kjenner en med vielsesrett i Oslo/Asker-området tar vi gjerne imot tips...

Tar imot alle tips og erfaringer med stor takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et vennepar av oss giftet seg hjemme i hagen hos foreldrene hennes. De hadde en dommer som kom hjem til dem.

Vil du gjøre det billig med maten, så inviter på lunch, og reis deretter rett på bryllupsreise (fåes i alle prisklasser).

Eller om du vil ha en skikkelig fest, så lag tapas og server god drikke til. Lykke til:)

Skrevet

Hei. Jeg skal gifte med 23.06.07. Det skal skje i hagen til min kommende svigermor og svigerfar.Samboeren min er medlem av humanetisk forbund,og det kommer en dame opp og har vielsen der.Så kjenner vi en kjempeflink kokk som lager litt annderledes koltbord med mye godt. stort telt på plattingen og masse god drikke til.Vi har satt av ca 20.000kr på dette inkludert antrekk ringer og vielsen.Jeg skal ikke ha noe ordetlig brudekjole,men en pen sommerkjole.Vi blir 20 voksne og 5 små barn og de skal sove litt her og der...vi har en bobil , så der sover to av dem,og resten sover på gjesterom.....vi har og en overraskelse til gjestene,det kommer en tryllekunstner og lager ett morsomt show , en times tid...det tror jeg blir bra.så blir det dans og hygge til morgenen kommer og jeg tror det blir et utrolig romantisk "vårt" romantiske brullyp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...