godteklumpen Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 hvordan stiller dere damer dere til det å suge mannen etter å ha pult en stund. Er det kjempe ekkelt?? Eller er det helt vanlig å gjøre dette? For damen min er det helt uaktuelt. jeg kunne godt tenkt meg å bli sugd det siste stykket mot orgasme. Hun vil heller ikke kysse meg etter at jeg har slikket henne, er det normalt? bør man være så fisefin på det området?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har ikke noe i mot å suge han et sted under akten, men han får ikke lov å gå i munnen min. Når det gjelder kyss etter at han slikket meg, syntes jeg det er litt ekkelt, vet ikke hvorfor, blir bare så rart på en måte.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg suger ofte sambo "det siste stykket". Er helt greit synes jeg.
tuninna ♥ 2pp Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Nei, jeg nekter å suge etter vi har pult, Da må han vaske den først isåfall. Men kan godt kysse etter han har sleika meg
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 det blir litt uaktuelt å suge etter å ha knullet en stund men jeg kan godt kysse typen selvom han har sleika meg ;) det er bare digg! :)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 gjør det men ekke det jeg er mest fan av, men liker at han kommer i ansiktet\munnen min jeg da!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 liker smaken av meg selv på min manns penis jeg, da smaker det ihvertfall noe mus smaker bedre enn sæd syns jeg da..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Det syns jeg bare er opphissende og har ingen problemer med noen av tingene du nevner!
godteklumpen Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mars 2007 så konklusjonen blir at damen min er litt for fise fin. Hadde mistanker om det.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 gi henne en drink, snakk dirty hele kvelden, ta på henne, pirr og hiss henne sakte opp, utrolig hva som går i glemmeboken når man er kåt nok..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 Fisefin eller ikke- det er veldig viktig å respektere hverandres grenser! Selv har jeg ingen problemer med noe av det du nevner, og jeg svelger når han kommer i munnen min. Han elsker det, men han nekter å kysse meg etterpå, for det synes HAN er ekkelt.......
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #12 Skrevet 25. mars 2007 Hefter meg ikke å suge gubben etter at vi har knulla ei stund, men han får ikke komme i munnen min. Vil han ha oppkast på pikken, så vær så god.. Har for øvrig heller ingen problemer med å kysse ham etter at han har slikket meg, det er bare pirrende..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #13 Skrevet 26. mars 2007 Suger gjerne under akten jeg, gjør meg ingenting. heller ikke å kysse etter at han har slikka meg, og liker når det går i munnen min (men svelger ofte ikke, spytter det diskret ut, jeg......) Åååååååå ble kååååååååååt nå!
EIse Skrevet 26. mars 2007 #14 Skrevet 26. mars 2007 Dette blir nok individuelt, men jeg gjør alle de tingene du nevner der. Jeg svelger også når gubben kommer i munnen min :0) Og han kan kline med meg etterpå også ;0) Når man er kåt nok, er jo slike ting bare deilig, syns jeg. Men syns du skal la kona de sette sine egne grenser og syns ikke at du ikke trenger å kalle henne noe som helst om hun ikke ønsker å smake seg selv på kølla de!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #15 Skrevet 26. mars 2007 Å suge/slikke han rein etter samleie synes jeg er deilig. Da koser jeg meg. Men det kommer jo litt ann på dagsformen. Ikke alltid lysten er der- Har ikek veldig lyst til å suge han det siste stykket på veien til orgasme, av den grunn at jeg liker at han kommer inni meg. Skal jeg suge han til orgasme vil ejg suge han hele veien. Og ingen ting er så godt som å smake sine egene safter på hans lepper Men vi er alel forskjellige. Og det er heller ikke alle partnere jeg har likt å sugd etter de har vært inne i meg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #16 Skrevet 27. mars 2007 ikke noen problemer med å suge gubben etter å ha pult, eller kline etter at han har sleiket meg. men folk er forskjellige og man må respektere at ikke alle liker dette!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #17 Skrevet 27. september 2007 Ingen problemer her med å suge underveis,eller til det går for han mot slutten.Helt greit å kysse også:-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #19 Skrevet 28. september 2007 jeg elsker å suge kjærsten min etter vi har pult, og det er ingenting som er bedre enn å få alt i ansiktet og munnen. han kysser meg gjerne etter det, og ja jeg kysser han også etter at han har slikket meg noe annet ville vært rart synes jeg da.. men hver sin smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå