Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 men har et stort problem, damen ikke vil. Hvordan føles det med anal sex, ønsker svar fra både gutter og jenter. Har en k... på 18 centi og ganske voksen tykkelse, så jeg kjøper jo argumentene hennes for ikke å gjøre det. men har så lyst.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Hva pokker er det med dere mannfolk og rompe, ta en homse da vel, de er i hvertfall villige....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Om hun ikke har lyst, så er det vel ikke stort du kan gjøre. Jeg har prøvd, men fikk ikke noen A-HA opplevelse akkurat. Guttene jeg har prøvd med elsker det iallfall:-) Det viktigste er nok å bruke mye tid. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2007 #4 Skrevet 27. mars 2007 Lengden har jo ingenting å si når man blir pult i rompa da. Det som har noe å si er tykkelsen. Typen min er litt i største laget i tykkelsen, og så har gått til innkjøp av noen butpluger som vi skal venne meg til det på. Dette fungerer fint. Hva med å foreslå det først? At hun får prøve en plug å se om hun liker det. Kjøpe større etterhvert, og så passer pikken din etterhvert
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #5 Skrevet 29. mars 2007 Putt en dildo i rompa sjøl og sjekk hvor deilig du syns det er! Typen er helt hekta på dette (som mange menn utrolig nok er). For hans skyld har jeg gitt etter noen ganger, men klarer ikke nyte det. Syns det er både ekkelt og vondt. Selv om han er forsiktig og bruker langt tid før han trenger inn. Skjønner det er leit for deg om du vil og ikke henne, men vil hun ikke så må du bare akseptere det. Du kan jo høre om hun kunne tenke seg å prøve med en finger eller en liten buttplug først. Sier hun bastant nei til det, må du nok bare akseptere det.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2007 #6 Skrevet 29. mars 2007 det er godt! nøt det i fulle drag den ene gangen jeg har prøvd det, han var ganske stor og, men ikke noe problem så lenge alt er godt smurt og man ikke har det travelt, det kan være lurt å la henne tre seg på når du står stille, da har hun styringen.. en annen ting er at om man syns det er ekkelt, kan det hjelpe å skylle rumpa først, så behøver man ikke være redd for bæsj og luft og lukt og sånt.. i en "tilvenningsperiode" kan det hjelpe å dytte en finger eller to i rumpa hennes når du slikker henne, det funker hver gang på meg det såkalte bowlinggrepet.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #7 Skrevet 31. mars 2007 Har en mann som er stor, over 20 cm og det er vondt dersom jeg ikke er kåt nok. Bud nr en er myyyyyye glidemiddel, bud nr to er god tid. Han får ikke ta den helt inn før det har gått lang tid og jeg er klar for det, men når jeg først er klar er det pokker så godt! =)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Supervondt!!! ekkelt vondt vondtvnondt! Kjennes ut som hele tarmen sprekker! En fødsel er ingenting i forhold...
Minimo <3 Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Jeg har selv kjempe lyst å prøve, men er veldig usikker når vi kommer så langt som å prøve.. Han klarte en gang å snappe den inni med ett uhell, det var bare hode som smatt inn, men HERREGUD så ondt det var!!! etter det så har han av og til stikket en fing i rompen, og det er utrolig deilig!! har kjempe lyst å prøve.. prøv med en fing på henne, så kansje hun liker det!! må jo utvides før den stappes oppi! hehe..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Det er så deilig å få den i rompa!!!!!Må være klar med masse glidemiddel, kjempe kåt. En finger er også deilig. Lurt å starte med det, og så en plugg
fru.ktbar Skrevet 19. april 2007 #11 Skrevet 19. april 2007 behøver ikke glidemiddel så lenge jeg er tent på det. Jeg kan ikke ha analsex hvis jeg ikke tenner på det der og da. Men når jeg gjør det blir jeg nesten for vid, jeg kommer mye fortere med analsex en vaginal eller oral sex, Jeg må stimulere klitoris for ellers åpner ikke rompehullet seg og blir ikke klar for å ta mot. Å bli tatt i rompehullet uten at jeg er tent på det er smertefult, når jeg er tent på det er det utrolig deilig fordi kanalen utvider seg veldig.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #12 Skrevet 19. april 2007 selv var jeg ikke så kin på å prøve dette.. men jeg prøvde det med dildo og masse glidemiddel.. og jeg synes ikke det var så verst.. jeg og mannen min har prøvd dette vi å.. så jeg liker det mer og mer jeg.. bare ta god tid.. vet er viktig.. også kan dere bygge opp rompa hennes litt .. da kommer du bedre til.. men hvis hun ikke vil så vil hun ikke.. ikke noen vits å tvinge noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå