Gå til innhold

Utrulig mange slimproppinnlegg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange her inne som er opptatte av slimproppen, sannsynligvis fordi de leter etter tegn på fødsel! Tenkte bare jeg skulle dele litt mine erfaringer rundt dette (såklart ikke en fasit)

Jeg har født to barn før, og før disse fødselene kom ingen slimpropp, ingen kynnere, ingen masrier ingenting! Hadde jeg gått å lett etter tegn hadde jeg ikke funnet noe som helst. Riene starta på morran, uten at jeg var noe annerledes, hadde rar mage eller noe dagen før. Jo sur var jeg, men det gjaldt nok litt lengre enn bare dagen før!!!! Forferdelig sur på slutten, utrulig at jeg fikk overtalt min mann til en til, faktisk!

Klemmer til alle dere jenter der ute! På slutten er det en ting å gjøre: Få tida til å gå! gå på kino, kafe, ut på ski om bekkenet tillater det, lek med ungene osv osv. Les ei god bok, besøk gode venner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Bra innlegg :)

Skrevet

Hihi, jeg takker for alle som sier at det kan starte uten tegn, for her skjer det lite og ikkeno :-D

Skrevet

Ja, takk for innlegget.. -deilig å se at det finnes noen som det bare starter hos, liksom.... uten at det er tegn på fødsel opp og i mente først.

Skrevet

Skal ha min nr2 nå og har heller ikke merket noe til slimproppen da eller nå, lurer nesten litt på hvordan de ser ut:-)

Skrevet

Jordmor til fødende kvinne: "har slimproppen gått??"

Fødende kvinne: " Nei, han er bare ute og kjøper avisen"

Skrevet

Hiihiiihiii :)

Skrevet

Ja, og under fødselen så syntes jeg jo mannen var en slimpropp også... Hehe. Stakkar mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...