mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 noen flere? regne overgangsalderen jo, uten at jeg har erfaring fra det...men hjelpes!!! er 39+5 ...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 JA....Holder på og svette ihjel.He he.. Sover uten dyne og med vinduet på fullt gap.. Glad jeg ikke går gravid på sommeren ,da hadde jeg smeltet..
mamma.til.3 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har 9 dager igjen til termin og det er akkurat som om jeg har feber om natta, for jeg våkner helt svett! Jeg har født i juli og i august, og det er jo akkurat det samme nå, det er jo like varmt som om sommern, og jeg som trodde at det ville være bedre med vintersvangerskap - så viser det seg at det er likt.... merkelig....
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2007 Off, får meg til å grue for overgangsalderen... Ikke kult å sitte rett opp og ned og få den hetebøya... Mens sambo sitter pakka inn i pledd omtrent! Jejee, så mye rart som hører med... Men fullstendig verdt det da;)
Faylinn Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Samme her ja! Begynte for noen uker siden også, så jeg har hatt en del av dem. Gufne greier. Er 39+6 i dag. Førstemann til mølla :-)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. mars 2007 Dæger`n ... Ser ut som hun baner vei UT av magen i dag, skulle helst sett at hun tok turen NED i stedet... Så spørs om ikke du blir først...Tror vi skal snakke om litt retningssans idag Hihi! Dette blir spennende... jeg er med på førstemann til mølla!!!
ninsoer Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 huff ja.. sliter me d jeg oxo.. er 39+2 idag.. så føørste man... x-er fingrene for at d blir meg.. men tviler.. he he...
opelvectra Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har også ganske mye hetetokter.... jeg er kjempe glad for å ikke gå gravid på sommeren.. jeg er i uke 37 og svetter nesten hele tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå