Gå til innhold

Hetetokter ass!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere? regne overgangsalderen jo, uten at jeg har erfaring fra det...men hjelpes!!! er 39+5 ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA....Holder på og svette ihjel.He he.. Sover uten dyne og med vinduet på fullt gap.. Glad jeg ikke går gravid på sommeren ,da hadde jeg smeltet..:)

Skrevet

Jeg har 9 dager igjen til termin og det er akkurat som om jeg har feber om natta, for jeg våkner helt svett! Jeg har født i juli og i august, og det er jo akkurat det samme nå, det er jo like varmt som om sommern, og jeg som trodde at det ville være bedre med vintersvangerskap - så viser det seg at det er likt.... merkelig....

Skrevet

Off, får meg til å grue for overgangsalderen... Ikke kult å sitte rett opp og ned og få den hetebøya... Mens sambo sitter pakka inn i pledd omtrent! Jejee, så mye rart som hører med... Men fullstendig verdt det da;)

Skrevet

Samme her ja! Begynte for noen uker siden også, så jeg har hatt en del av dem. Gufne greier. Er 39+6 i dag. Førstemann til mølla :-)

Skrevet

Dæger`n ... Ser ut som hun baner vei UT av magen i dag, skulle helst sett at hun tok turen NED i stedet... Så spørs om ikke du blir først...Tror vi skal snakke om litt retningssans idag :) Hihi! Dette blir spennende... jeg er med på førstemann til mølla!!!

Skrevet

huff ja.. sliter me d jeg oxo.. er 39+2 idag..

så føørste man... x-er fingrene for at d blir meg.. men tviler.. he he...

Skrevet

Jeg har også ganske mye hetetokter.... jeg er kjempe glad for å ikke gå gravid på sommeren.. jeg er i uke 37 og svetter nesten hele tida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...