Gå til innhold

Kan noen svare,,,?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er urndt 15+3 naa og det virker som om magen har krympa litt de siste par dagene, den vokste fort for ca to uker siden og ble saann, men naa er den litt mindre..?!?!

Har noen opplevd det samme? Er det normalt eller bör jeg sjekke det?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok ikke noe å tenke på.. så tidlig har ikke magen kommet helt enda, så den kan virke større til tider og mindre til tider.. ettersom hvor oppblåst du er eller hvor mye du har spist. det er nok ikke noe galt:)

Skrevet

Jeg har jo ikke merka noen bevegelser enda, saa jeg bare blir litt skremt.

Skal paa kontroll paa tirsdag uansett saa da kan jeg jo nevne det. Veit ikke om det er vanlig her (i Spania) aa sjekke fosterets hjertelyd, de har ikke sjekka det enda hvertfall, men jeg hadde UL i uke 12 og alt var helt fint.

Takk for svar hvertfall!

Skrevet

hei!

kan være en stund til før du merker bevegelser ennå, her helt normalt det. Jeg har også hatt en sånn mage som ble mindre. Har mye med å være oppblåst. Hvis du f.eks har litt hard mage så er det typisk at en blir litt større så tidli i svangerskapet:)

lykke til!!

Skrevet

vet akkurat hvordan du har det.. har bekymret meg utrolig mye selv!! når jeg var 23uker var det plutselig en dag jeg ikke kjente noen spark og ble helt fra meg og ringte legen.. men før jeg kom meg til legen begynte det å sparke for fullt igjen og det har det gjort siden også. vi får trøste oss med at det som regel går bra når man har kommet seg over uke 12. det er bare sunt å bekymre seg litt.. det viser bare at vi har mors følelsen i oss og at vi allerede elsker den lille vi har inni oss. de begynte å sjekke hjertelyden min fra uke 16. spør neste gang du er hos legen. det er er fantastisk lyd:) lykke til videre

Skrevet

min mage er "liten" om morgenen. og "kjempe stor" om kvelden. Er bare fordøyelsen som er litt "rar", og det er helt normalt. Gleder meg til det stabiliserer seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...