Atena *04.05.06* Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Blir nesten litt stressa her. Sitter bare stille i sofaen, men kynnerne kommer tett som hagl og er mye hardere enn de jeg husker fra sist svangerskap. Er bare 34 uker ennå, og har ikke sett snurten av hverken slimproppen eller andre tegn på at noe skulle være i gjære. Har hørt at det ofte er flere og hardere kynnere andre gang, men ærlig talt... Kan jo ikke gå rundt som det her i seks uker til. Da kommer jeg til å være helt ødelagt lenge før fødsel!
plutseligbolle Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Jeg hadde noe som opplevdes som en sinnsyk sammenhengende kynner i over 12 timer i natt/dag. Hadde aldri hørt om noe sånt før så jeg sto etter en del timer opp og ringte fødeavdelinga. Men de sa at det gikk sikkert bra så lenge det ikke gjorde vondt. Veldig vondt var det ikke men jeg fikk jo ikke sove og nå er jeg helt støl i ryggen etter opplevelsen. Var hos jordmor i dag og hun visste ikke helt hva det kunne være men mente at det gikk sikkert bra. Jeg håper ikke jeg skal ha det sånn de neste fire ukene! Jeg er førstis.
MES81 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 jeg har ikke hatt noen.... og er 5 dager på overtid
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg er andregangs og har hatt mye kynnere i 2 måneder nå. Er i uke 36. Jeg har nå begynt å våkne av det om natta og de kommer om jeg er rolig eller i aktivitet. Det er nok helt normalt. Men behagelig er det jo ikke da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå