Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nemlig hørt at man helst ikke skal bruke solkrem på barn under 1 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt babysolkrem på apoteket.

Hun som fant den sa bare at unger generellt ikke skule være noe serlig i sola.

Men jeg bruker solkrem i ansiktet når jeg skal gå tur + solbriller:) Klarer ikke se uten.

Skrevet

Hun er 6 mnd:)

Skrevet

Jeg har bare bebisen i vognen når vi er ute. Synes det er for kaldt å ta han opp.. (syv uker) Men har brukt kuldekrem i ansiktet siden huden er tynn og vinden litt skarp enda.

Skrevet

Ja, har ikke gjordt det enda, men skal kjøpe i morra. Syns sola er så sterk nå at nå blir det både solbriller og solkrem. Solbriller har vi brukt en stund allerede. Mini er snart 8mnd

Skrevet

Man bør jo helst ikke det da, men hvis barnet er ute må/bør det smøres og så eventuelt vaske det bort etterpå.

Jeg smører Martin når vi triller tur eller aker for da er det umulig å skjerme han fra sola. Kan ikke sitte inne helle dagen heller ;)

Skrevet

Det er riktig det. Spedbarn skal holdes vekk fra direkte sollys og solkrem anbefales ikke brukt på de under ett år.

Skrevet

Hm.. Kansje den apotekdama ikke burde solgt meg solkrem da:( Sa ingenting om at man ikke skulle bruke det. Bare at de ikke skulle være for mye i sola.

Føler jo at det beste er å smøre tulla litt når hun sitter i vogna,bedre det en brent!

Skrevet

Men man må jo smøre de på sommeren vel, selvom de er i skyggen... Sola tar jo uansett den. Ble litt usikker nå, snuppa her er under tre måneder foreløpig... Tenkte å kjøpe solkrem idag jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...