Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Har nemlig hørt at man helst ikke skal bruke solkrem på barn under 1 år...
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har nettopp kjøpt babysolkrem på apoteket. Hun som fant den sa bare at unger generellt ikke skule være noe serlig i sola. Men jeg bruker solkrem i ansiktet når jeg skal gå tur + solbriller:) Klarer ikke se uten.
MammaDilla Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har bare bebisen i vognen når vi er ute. Synes det er for kaldt å ta han opp.. (syv uker) Men har brukt kuldekrem i ansiktet siden huden er tynn og vinden litt skarp enda.
kleenex Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Ja, har ikke gjordt det enda, men skal kjøpe i morra. Syns sola er så sterk nå at nå blir det både solbriller og solkrem. Solbriller har vi brukt en stund allerede. Mini er snart 8mnd
så var vi 4 Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Man bør jo helst ikke det da, men hvis barnet er ute må/bør det smøres og så eventuelt vaske det bort etterpå. Jeg smører Martin når vi triller tur eller aker for da er det umulig å skjerme han fra sola. Kan ikke sitte inne helle dagen heller
moo Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 Det er riktig det. Spedbarn skal holdes vekk fra direkte sollys og solkrem anbefales ikke brukt på de under ett år.
Anonym med jente:)+ guttespire Skrevet 24. mars 2007 #9 Skrevet 24. mars 2007 Hm.. Kansje den apotekdama ikke burde solgt meg solkrem da:( Sa ingenting om at man ikke skulle bruke det. Bare at de ikke skulle være for mye i sola. Føler jo at det beste er å smøre tulla litt når hun sitter i vogna,bedre det en brent!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Men man må jo smøre de på sommeren vel, selvom de er i skyggen... Sola tar jo uansett den. Ble litt usikker nå, snuppa her er under tre måneder foreløpig... Tenkte å kjøpe solkrem idag jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå