Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har en samboer som har reisejobb, og han har vært på et par reiser etter babyen på 2 mnd kom til verden. Og jeg tar hatten av for dere som er alene med ett eller flere barn. Dere bør være stolte over hva dere klarer!!! For det er virkelig en krevende jobb å være forelder! En ting er hvis man er to, til å bytte på i de krevende stundene, til og med DA er det veldig slitsomt! Men å være én, det må man virkelig prøve for å forstå... Jeg ser opp til dere!!! Dere kan virkelig være stolte av jobben dere gjør!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Takk :-) Å sørge for kjærlighet, omtanke, omsorg, stell og kos, organisering av hverdagen, henting/bringing til bhg og skole eller aktiviteter er egentlig en enkel jobb.... Det klarer alle, med 1 ller 4 barn. Den virkelige utfordringen er det å stå med kun en inntekt, sørge for å holde orden i alt av papirer, lån, forsikringer, søknader hit og dit etc.. DET skulle jeg ønske jeg hadde en å dele ting med.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Da kan du prøve å tenke deg hvordan det er å være alenemor til 2 barn under 3 åt hvor minste har kolikk og den største er veldig sjalu.
Fisk med CV Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Hyggelig innlegg! Synes faktisk det er helt greit å være alene jeg, da har jeg bare en baby og ta meg av. Hadde jeg vært sammen med pappaen hadde det jo vært to *
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Ja, det kan jeg tenke meg! Blir sliten bare av å lese det lille du skrev der... Ønsker deg lykke til!!!
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Uff... Sikkert kjempeslitsomt. Heldigvis er det to ting som går seg til, jeg ønsker deg all lykke i mellomtiden!! )
englegull Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Veldig, veldig enig med deg i det! Hverdagen fungerer helt fint, utfordringen er økonomien, og alle papirer, lån osv:-) Ellers, takk for et hyggelig innlegg!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #10 Skrevet 24. mars 2007 Jeg er ikke alenemor enda, men det ikke er lenge til:) Kommer nok ikke til å kunne si til noen hvor mye jeg gleder meg! Selv om jeg venter et barn til (laaaaaaaaaaangt ifra planlagt, gikk på pp), og vil få to barn "igjen" ikke lenge etter jeg blir alene, så slipper jeg det største, mest trassige, ubehjelpsomme, utakknemlige barnet!! Jeg vil få en ting mindre å tenke på ÅH, HVOR JEG GLEDER MEG!!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #11 Skrevet 26. mars 2007 Grøss, men jeg må si at jeg skjønner deg VELDIG godt anonym ;-) Svev i det blå du :-) Jeg vet hvor mye enklere det blir å skulle være bare en - men så møtte vel jeg også feil mann :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå