Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale en bra vårdress??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg på og.. må ut å kjøpe en til snuppa neste uke... har lurt på reima..

Skrevet

Reima Tec sin vår/høst dress er super!! Vi er veldig fornøyd med denne.

Skrevet

Vi har kjøpt reimatec sin vårdress. Men har ikke fått brukt den enda da:)

Skrevet

Men atte, jenta mi er 15 mnd. Og går ikke i bhg.

Er det da vits med så dyr dress?

HAr søkt ipå plass fra høsten, trenger ikke kjøpe sååå dyr dress ennå??

kanskje like greit å bruke den vi har fra spar kjøp til 149 foreløbig.

Vi er jo ikke sååå mye ute lissom.

Skrevet

Har kjøpt en på reflex. Har ikke brukt drn ennå, men den virket behagelig å bevege seg i . Kostet 299. Det er bilde av den på reflex.no

Skrevet

Er mange som anbefaler reflex sin. Jeg har kjøpt den, men bare brukt den en gang. Tror man får mye for pengene....:)

Skrevet

Reimatec sin er SUPER :o)

Skrevet

Jeg holdt på å kjøpe en Reima Tec-dress. Men så tenkte jeg at siden jenta mi ikke går i barnehage enda, så er vi ikke så ekstremt mye ute. Valget falt derfor på en Reflex-dress uten strikk i livet. Den kostet en tredjedel av Reima-dressen. Har ikke begynt å bruke den enda da.

Skrevet

Jeg ser Reima blir anbefalt mye, men det er faktiskt andre dresser som også er bra, litt dumt å bare anbefale dyre dresser.

Jeg er barnehage"tante" og småbarnsmor, og jeg sverger til Reflex dresser! De er kjempebra, og vårdressen er vanntett og vindtett! Har kjøpty den til lillemor, som er veeldig aktiv, og er storfornøyd! Koster 299;

Skrevet

REFLEX. Reima er så oppskrytt

Skrevet

Reima er vel ikke oppskrytt, men poenget er vel at det kanskej er annet som også funker fint:-)

Men jeg er nå ganske Reima-fan blitt jeg da, så vil veldig anbefale den. Veldig lett dress, som er fin å bevege seg i. Den er dessuten vanntett, så snuppa bruker aldri regntøy i barnehagen. nå som det har vært ganske vått har de satt på barna regntøy, men vi har sagt ifra at vi vil at hun bare bruker vårdressen..den er jo ikke klam og tett som regntøy.

Skrevet

Herrrrlighet! Reima er best.... Må jo tåle det selv om ikke alle har råd, eller øneker å prioritere det beste for ungen sin...

Skrevet

Vet ikke om dette var et dårlig forsøk på ironi eller at plumt forsøk på irritere på seg noen jeg:-)

Men det er mye som er bra, og noe er bedre og dårligere enn annet igjen...så da er det flott å tips o.l her da:-)

Skrevet

Føler meg litt "plum" ja, men Reima ER bare best....sånn er det bare..

Skrevet

Nå er jeg altså på den 5. Reimadressen til jentene, så du trenger ikke overbevise meg:-)

Men å si at den som ikke har Reima prioriterer barna sine, hører du vel selv ikke henger på greip:-)

Hadde Troll i fjor vinter, og bortsett fra at jeg slet meg ihjel på å kle av og på(den med ullfor) så vil jeg si at den er like bra om ikke bedre enn Reima.

Så alle har forskjellige behov, og velger utfra det...

Skrevet

Det er nok ikke uten grunn at reima anbefales av så mange, den er veldig lett, null problem for småtroll å bevege seg i den + vandtett og vindtett. Bevegeligheten er bare super. må bare understreke det nok :o)

Gutten min beveger seg så lett og ledig i sin vårdress.

Koster 899 kr, mye penger men det er jo under en barnetrygd.

Ta med deg barnet i butikken og prøv dressen, og så prøver du hvor stor størrelse dere kan gå opp til. Kjøp størst mulig, uten at barnet blir hemmet, så passer den antageligvis til høsten også. Når vinteren kommer og den er for liten så er det jo vinterdress som står på innkjøpslista :o)

Til deg som sier at reima er oppskrytt, du har nok ikke mye erfaring med forskjellig typer dresser i møkkavær- over lengre tid. Det sier jeg ikke for å "slenge med spydigheter", men fordi jeg selv gjennom mange år i barnehage aldri har hatt en eneste negativ erfaring med reima. Derfor kan de umulig være oppskrytt.

Skrevet

HL:

Takk for svar:) Det blir en reflex dress!

Er enig i at reima er litt oppskrytt, jobber i bhg så jeg vet at reima er bra, men ikke værdt prisen! Alltfor dyrt...

Og-jeg HAR råd, hehe....

Skrevet

Vel, jeg har en til 150 fra spar kjøp jeg.

Veldig fornøyd.

Skrevet

Hehe....må le litt jeg. Har ei på 8 år som har hatt reima og har en på 18 mnd som jeg valgte reflex til. AV den enkle grunn at jeg syns reima er ganske så oppskrytt. Har jobbet i bhg så jeg har jobbet med en del dresser=) Så jeg har nok av erfaring takk!!

Skrevet

Så den dressen fra reflex er bra asså?

syntes det kanskje blir litt mye penger på en reimadress siden den ikke kommer til å bli brukt så ofte.. tror heller jeg skal spandere den på henne når hun begynner i barnehagen...

har den dressen fra spar kjøp her til dagbarnet.. og er ganske grei den også.. men jeg liker ikke strikken i armene på den.. sliter med å få hånden til gutten igjennom...

Skrevet

Hei,

Vil bare si en ting ang. Reflex dressen. Jeg kjøpte denne først i str. 92 til min gutt på 1,5 år. Ville ikke kjøpe str. 86 for da ville han ha den så kort tid. Han druknet nesten i dressen fordi den er så brei. På babyshop overtalte de meg til å kjøpe den todelte dressen til 498,- i str. 92. denne er ikke så bre og passet fint, selv om det er litt stort enda... Men vil anbefalle dette altså. Da får du jo vindjakke og bukse du kan bruke hver for seg. Spesielt når det blir varmere i lufta, men fortsatt klamt på bakken. Da kan de bruke bare buksa og f.eks en ullgenser. Brukte begge deler igår og junior beveget seg fint i denne dressen.

Skrevet

de er store i str, man må prøve i butikken før man kjøper :-)

Skrevet

Anbefaler Reflex, superlett og vind/vanntett! Har brukt vårdressen masse, han er 18 mnd og beveger seg lett i den.

Skrevet

Vi har Mikkline sin og jeg synes den er veldig bra:)

Snuppa er 1.5 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...