*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Herregud har jo nesten holdt på å bli gal her....
plutseligbolle Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 haha, godt å høre at det ikke bare er meg....jeg er rimelig hekta og ble litt gal av at det ikke skjedde noe og ikke gikk an å legge inn innlegg. urk. er det virkelig i orden igjen nå? puh!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 hehe nettopp skrivd et innlegg om det jeg og, så ikke dette...Sitti å surmula til sambo! godt det har vært fredag med gode tv-program og matlaging...hjelp!!!! jeg må nok på bim-avenning
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 He he jeg begynte til og med å bli litt irritert på sambo fordi jeg trodde vi hadde noe tull med linja vår!!! og etter det mente jeg at det sikkert var den dårlige pc'n sin skyld,,,,,haha stakkars mann
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Vet ikke om dette grenser til det tragiske jeg.... hihi! men koselig å høre vi er flere:) Nå er det senkveld, fredagens høydepunkt! Er jo ikke noe fødsel på gang her så..... Urrkkk!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 Grenser nok til tragisk ja Senkveld er fredagens høydepunkt her å!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå