brumlemor Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 snø? Krokusene står jo i full blomst, påskeliljene står og banker på, kjem snart opp dei og. Men, ja det har vore stille her i dag. Men no har eg skrivekløe!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Snøen??? Hvor bor du da?? Her er det vår så det holder, tepraturen nå er 8,5 grader + i skyggen. Fuglene kvitrer og sola begynner å bryte igjennom.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 vi kan ikke akkurat skryte av snøen vi heller, her er det jo vår!!! jeg tror folk er litt borte, fordi dib har vært nede noen ganger i løpet av de siste dagene. men koko, jeg er her!!! :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Og jeg er her, mann og Storebror er ute, og Knerten sover.
dritgrei hei hei! Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 så deilig det hørtes ut! vi er her i stua, guttene og jeg, vi ser på hopp og drikker kaffe og snakker om oppgaver og lader opp til dritgreiguttens aller første fotballturnering.... Det blir stas!!!!! mens dritgreibabyen, hun sover....
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #7 Skrevet 24. mars 2007 Jeg er her.. Egentlig skulle jeg luke i hagen og gå tur, meeen jeg gidder ingenting. Sliter enda med jet lag og har 0 energi!
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #8 Skrevet 24. mars 2007 snø?? hvor da??? her har vi hatt det hvite i kort tid,kun sånn tergesnø.vår er det,og blomstrende plommetrær kan jeg glemmer.di har naboens altetende søuer spist.å løkene med....jeg sier bare grrrrrrrrrr ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå