Blitzy Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Vi har ei jente på 21 mnd som har mark i rompa! Dette gir seg spesielt utslag under måltidene (og spesielt middagen) da hun ikke klarer å sitte stille mer enn i 5 minutter. Så skal hun enten stå på stolen, sitte på bordet eller sitte på fanget til noen andre rundt bordet (favoritten er mamma). Dette er forferdelig slitsomt, spesielt siden jeg nå er gravid i 7 mnd og fanget mitt begynner å bli begrenset... Det er sikkert min egen feil siden jeg lot henne sitte litt på fanget i begynnelsen (da spiste hun mer), men nå er det på tide å lære henne å sitte pent ved bordet! Hvordan får vi det til??? Alle tips tas imot med stor takk!
Sjalabais Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Jesper Juul: "Smil! Vi skal spise" kan jeg anbefale deg å kikke litt på :-) Gode tips til hvordan en får en hyggelig spisesituasjon og barn som vil spise :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå