Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 21 mnd som har mark i rompa! Dette gir seg spesielt utslag under måltidene (og spesielt middagen) da hun ikke klarer å sitte stille mer enn i 5 minutter. Så skal hun enten stå på stolen, sitte på bordet eller sitte på fanget til noen andre rundt bordet (favoritten er mamma). Dette er forferdelig slitsomt, spesielt siden jeg nå er gravid i 7 mnd og fanget mitt begynner å bli begrenset... Det er sikkert min egen feil siden jeg lot henne sitte litt på fanget i begynnelsen (da spiste hun mer), men nå er det på tide å lære henne å sitte pent ved bordet! Hvordan får vi det til??? Alle tips tas imot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jesper Juul: "Smil! Vi skal spise" kan jeg anbefale deg å kikke litt på :-) Gode tips til hvordan en får en hyggelig spisesituasjon og barn som vil spise :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...