*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg får ikke opp innlegga jeg svarer på, og det ser ut som det har vært svært liten aktivitet her idag ?? Mulig jeg er helt på jordet her, men må bare teste litt for å se om dette inlegget kom opp på skravle...... sorry jenter.. ikke min mening å plage dere min mine begrensede data kunnskaper...hehee... ;o)
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. mars 2007 hehe...klarte da å rota meg inn på 2 trimester... at det er mulig??? Men jeg klarer kun å finne innlegg gjennom å søke på de siste 150 som står i den boksen oppe til høyre (aktivitet nå) uff...lenge siden jeg følte meg sååååå blond ...hehe ;-)
Surk Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Eg og får ikkje fram nye innlegg.. dei siste innlegga som viser, vart lagt inn i 13 tida idag... måtte klikke meg inn på "innlegg" for å lese nyare innlegg..må vere bim som har hengt seg opp
oktoberjentene;) Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 bare tester om alt er som det skal nuh ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå