Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Er det mulig å endre "bæsjerutiner" ???? Har en gutt på 16 mnd som har bæsja kl 0500 hver eneste morgen de siste månedene. Begynner å bli temmelig lei av å måtte stå opp på dette ukristelige tidspunket hver jævla morgen Og kan jo ikke la han ligge med bæsjen i bleien heller akkurat. Noen som har opplevd det samme, har noen ideer????
MintCondition Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Guro holdt også på sånn en periode, våknet hver morgen halv 6, og hadde bæsja...her gikk det bare over av seg selv, uten at vi gjorde noe spesielt. Nå har hun endret bæsjerutinen til rundt 7 i det minste ;p
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Hei Marthe-mor Husker du hvor lenge hun holdt på slik?? Bæsjer hun seg ut før hun står opp nå eller etter at dere har tatt henne opp?? Vi funderer på å hente han opp med en gang han våkner for å "lære" han at han ikke skal ligge i senga å bæsje. Han ligger nemlig å småsutrer litt før han begynner å bæsje. Vil egentlig sove videre tror jeg men så kommer den helv...... bæsjen Tusen takk for svar forresten
MintCondition Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Nei, nå bæsjer hun som oftest først når hun har kommet i barnehagen faktisk! Hehe, bra timing Hun holdt vel på en måneds tid tror jeg...så kom bæsjebleien gradvis senere og senere. Som oftest kommer den rett for/etter formiddagsmat nå. Tror ikke du kan lære en så liten unge det at han ikke skal bæsje så tidlig, de har ingen kontroll på lukkemuskler eller noe enda. Så jeg hadde absolutt ville stått opp og skiftet den bleien, og heller krysset fingrene for at det gikk over snart
MintCondition Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Ah, leste litt feil jeg, trodde du mente at dere skulle la ham ligge litt i senga MED bæsjebleien, sorry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå