tuppa & litjmor Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hva serverer dere i barnas bursdagsfeiring i barnehagen? Har inntrykk av at de fleste kjøper is, men har egentlig lyst å finne på noe annet. Tips mottas med stor takk:) Gjerne tips som også er sunne. Barna i avdelingen er fra 1 til 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Forskjellig. Kommer an på hva vi får lov til også av bhg. Skillingsboller, muffins og vanlig sjokoladekake er populært. Sist hadde vi med spelt muffins med raspet eple i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå