Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Nå har jeg hatt mine to første dager på jobb etter å ha vært hjemme i litt over ett år. Var litt spent på hvordan det ville bli. Har vært endel omorganisering og sammenslåing av poster, så jeg skulle begynne på ny avd, men med mange av de samme kollegaene. Det gikk veldig fint. Og til min store overraskelse husket jeg faktisk det meste av det jeg skulle gjøre, og jeg husket opp og ned på pasientene, så alle ble behandlet riktig:-) Rart hvor fersk man føler seg når man skal begynne på igjen etter ett års permisjon. Men når man har vært på jobb et par dager, så er det som man aldri har vært borte. Deilig å kjenne at sykepleien fortsatt sitter i fingra og hodet. Jeg syns det har vært godt å komme ut og snakke med voksne folk igjen, men litt rart å være borte fra minsten hele dagen. Og han stakkars har våknet og ikke funnet verken mamma eller morgenkosepuppen i senga. Bra jeg ikke jobber dagvakt hver dag:-)
Karomamma Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Så bra, Turbo29!! Skjønner deg godt, jeg synes det var fint å begynne igjen. Men etter en stund altså... Jeg har en kollega nå som begynte å jobbe to dager i uka etter 1 måned!!
Gjest Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Oisann, det var tidlig! Da var ikke engang jobben i tankene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå