Babyfacepsycho Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Min samboer har 2 barn fra før som vi har annenhver helg. Sammen har vi en datter på 2 månder. Idag kom moren til di andre barna og leverte dem her, og han ene hade feber og er klart ikke i form. Det vi lurer på nå er, hva hade dere ment om det?
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Hadde nok ikke syns det hadde vært noe allright egentlig, men det er vel ingenting å si på saken; guttene kan jo være hos faren sin når de er syke og.. Selv om dere har en liten sammen.
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Han er pappane å må ta sin del av syke unger,God bedring til guttungen!
Mammaja 120107 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Det synes jeg er helt greit. Lillegutten vår på 2 måneder har levt godt gjennom at storebror har hatt influensa og vært forkjøla. Babyer blir ikke så lett forkjøla i den alderenen.
rødhette* Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Hvis det er "deres helg", så syns jeg det er helt greit. Må da være godt for far og sønn med tid sammen likevel.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Hvis det er deres helg,er det ikke så mye dere kan gjøre.Han er faren og kan jo ha barna selv om de syke.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Han er da faren til gutten og burde kunne ta vare på han i sin pappahelg selv om gutten har feber?!?!?!
MammaDilla Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Hva er problemet egentlig?? Hva hvis dere får nr to en dag, og storesøster får feber? Sender dere henne bort da??
Babyfacepsycho Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2007 Jo selvfølgelig kan han være her selv om han er syk. Men det som var tingen var det at før det første så sa ikke moren noe om at han var syk. (forresten så har det nå vist seg at ikke bare han var syk, hun andre var også syk.) Vi syntes det var litt dårlig gjort og ikke si at dem var syke engang, uten bare levere dem her og gå uten og nevne det for oss. Og så kan jeg jo nevne at datteren våres har hatt en periode nå som hun har spist dårlig/gått lite opp i vekt, og vært i dårlig form. Men det virker som det går bedre for hver dag nå.
bebito:-) Skrevet 24. mars 2007 #12 Skrevet 24. mars 2007 Skjønner deg veldig godt jeg Marie. Men er vel ikke så mye å gjøre med det vil jeg tro. Jeg er helt sjokkert over hvor frekt enkelte her inne svarer. Ikke noe serlig koselig forum dette her. Stol på deg selv og gjør det du selv mener er riktig! )
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #13 Skrevet 24. mars 2007 Han er jo pappan til disse barna og må ta sin del selv om de er syke. Men mora kunne ha ringt og sagt i fra om at det ene barnet ikke var helt i form, så dere var klar over det. Synes egentlig ikke man kan si så mye på det.
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #14 Skrevet 24. mars 2007 Jeg syns godt moren til barna kunne gitt beskjed på forhånd, så dere kunne ordne dere best mulig i forhold til å skåne babyen deres (de kunne kanskje vært hos besteforeldrene deres sammen med pappan for eksempel hadde dere visst det). Det er vel ikke til å komme bort fra at pappan må ta barna når det er hans tur, men vanlig høfflighet kan man likevel forvente syns jeg. Dere får be barna vaske hendene før de eventuelt skal i nærheten av babyen. Heldigvis blir de minste ikke så lett syke, og har knøttet allerede hatt forkjølelse er hun ganske beskyttet som regel. Jeg håper alt ordner seg og helgen blir ok likevel
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. mars 2007 #15 Skrevet 24. mars 2007 Samboeren min har også barn fra før, men her er det en jente på 4 år. Hun har vært her selvom hun har feber, men da begrenser vi lekingen med lillesøster Mina. Hun skjønner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå