Gå til innhold

HVORDAN STARTER EN ABORT??


babykos71 med en flott PRINS.

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring...Er blodet friskt eller mørkt eller slimete eller ikke vet jeg.....får man vondt i magen. Eller er det bare litt blod som kommer og ikke noe mere...Skjønner ikke helt jeg siden jeg ikke har vært ut for det, men lurer litt nå. Har fått litt mørk blødning,fortsatt samme graviditetsymptomer som før. Men det kan jo komme fra gu jeg tok onsdag eller ul. Vet ikke...Muligens det var en tvilling som ikke ble noe av som kanskje kommer ut, men legen var ikke helt sikker. Det var noe ved siden av fostersekken til den som var fin...

Venter spent på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei babykos!

Jeg har ikke mye peiling på aborter egentlig, men jeg vil tro det er veldig individuelt hvordan de starter. Jeg vil bare ønske deg masse lykke til, håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes så synd på deg, at du må bekymre deg sånn. Håper og tror at dette ikke er en abort. Jeg har født to friske barn og dessverre mistet to ganger, men jeg har merket det begge gangene når det ikke kom til å gå bra. Da har det vært mye mer blod, mye mer klumper til tider og luktet litt annerledes. Det har også vært mye smerter som en `liten fødsel`. Har aldri snakket om dette med andre enn familien, så det føles litt rart. Ville bare si det for å kunne berolige deg litt. Etter det du har skrevet tidligere høres det ut for meg at det IKKE er spontanabort på gang i allefall. Huff, håper dette hjalp litt. Håper at du klarer å slappe av og glede deg, og heller tenke at dette skal gå bra inntil du vet med sikkerhet at dettte ikke gikk. Troe det uansett er bedre for både deg og dem inne i magen. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrene ord vennen. Det er godt å få noen ord fra de som har opplevd det og vet hva de snakker om....

Kommer brun utflod i dag og...litt grumsetet men har ingen vondter...

Kos deg med magen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, glemte å si at det har ingen ting å si om det er mørkt, gammelaktig blod, eller friskt rødt blod. Det er ikke noe farligere m h t farge. Det har legen min alltid sagt..! Ville bare si det. Godt å høre at det ikke er vondt. Tror dette skal gå veldig bra jeg;). Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å skremme deg altså, men jeg hadde en SA i høst som startet med småblødninger både av frisk og gammelt blod som varte tre uker før alt kom ut. hadde ikke spesielt vondt i den tiden bortsett fra helt på slutten da det kom masse klumper. MEN jeg har også en venninne som hadde det på samme måten og som det viste seg at hadde en tvilling så den ene overlevde, så hvis legen mener å ha sett en foster sekk til så kan dette godt være tilfelle.

Som sagt ikke for å skremme deg, men jeg var så oppsatt på å tenke positivt sist gang, at når det til slutt gikk galt så ble fallhøyden ekstra stor fordi jeg ikke var helt forberedt på at det kunne skje det som skjedde.

Håper det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare holde ut og håpe på det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...