Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Noen som har vært igjennom oprasjon av innvendig/utvendig hemorider?hvor lenge var det vondt etterpå?Hvor lenge måtte dere være på sykehus?Og hvor lang tid tok det før dere fikk operasjon fra dere fikk henvisning fra legen?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Sambo har hatt det, og han vil på ingen måte anbefale det. Hadde selv etpar store utvendige etter fødselen. Fungerte veldig bra å dytte de inn når jeg dusja. Merker at de er i ferd med å sprekke nå og det er bra. Alt for å slippe operasjon.
3pårappen :) Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Hæ?? sprekke?? Hemorider sprekker vel ikke... eller? Jeg hadde en veldig vond hemoride mens jeg gikk gravid, og dro derfor til legen. Han bedøvde området, skar et snitt og klemte ut blodet. Det er forferdelig vondt den første dagen, så blir det bedre etter hvert. Ville ikke gjort det om jeg hadde klart å latt d være, de fleste går vekk med krem, salve og rett kost Har ikke hørt om noen som har fjernet ved operasjon, men er det ille nok får man vel det, regner med det ikke er riktig så smertefullt...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Får man kjøpt krem på nett? Gjerne en som funker... Tror jeg seriøst må gjøre en innsats for å få dem vekk her. Fikk en liten en under svangerskapet, som etter fødsel plutselig var blitt gedigen og hadde fått "søsken".... Jævlig...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #7 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk for svar.Jeg som skrev innlegget..Jeg har innvendig hemorider og blør en del..det er rett og slett for jævelig å gå på do, besvimer nesten av smerte så jeg vurderer sterkt og ta en operasjon, men flere sier at det ikke er vedrt alle smertene etterpå..Orker ikke gå sånn mer, jeg smører og bruker sheriproct stikkpiller men de kommer bare tilbake..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #8 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har operert bort. Det var kjempevondt. Grunnen til at jeg gjorde det var at jeg hadde en hemorroide som var så vond at jeg f.eks ikke kunne sitte. Så jeg hadde ikke noe valg. Syns det var kjempeekkelt at lege og sykepleier skulle drive med kniv akkurat der.... og det var vondt etterpå, men da såret var grodd, var jo alt mye bedre. Så jeg vil anbefale det hvis det du har nå ikke er til å leve med. Har i ettertid fått flere andre hemorroider, men de er ikke så vonde at jeg vil ha ny operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå