Gå til innhold

hjelp plz hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var ute en time idag.min baby var vos pappan sin.da jeg kom hjem var babyen naken uten bleie og klær på gulvet . vi har mye trekk på gulvet og jeg fryser på beina hvis jeg går uten sokker.jeg kranglet med mannen min og kastet han ut da. fikk psykisk problem da jeg har sett min baby uten klær på gulvet. jeg sitter å gråte og kjelver i hele kroppen..helt uansvarlig. jeg er urolig nå. jeg er redd at han blir arvorlig syk da. han er bare 3 mn. kan noen berolige meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går sikkert kjempefint med babyen din, men enig at det er litt uansvarlig ja! Håper dere får snakket sammen når du har roet deg litt, forklar mannen din hvor viktig det er at babyen ikke blir nedkjølt. Mitt inntrykk er at kvinner generelt tenker mer konsekvenser enn menn, men det er jo synd hvis du synes det går utover barnets sikkerhet.

Jeg vil anbefale boken "Alt om barnet" av Penelope Leach, der står det nesten trinn for trinn-instruksjoner om babystell, også det mest grunnleggende som fks. viktigheten av at barnet ikke ligger i trekken osv. Kanskje du kan gi ham denne som en forsonings-gave?

Bare en tanke...

Så lenge pappaen har mye kjærlighet å gi barnet, så går det nok bra. Lykke til!

Skrevet

Det går sikkert bra med gutten din!

Uansvarlig av pappaen og la han ligge på gulvet sånn når det er trekk og gutten kan bli nedkjølt, men han tenkte sikker ikke på det... Han vil nok gutten sin bare vel han også!

Kanskje du må ta pappen i et lite "kurs"... når du får roet deg litt!

Sender deg en trøsteklem jeg!

Skrevet

Han ville sikkert bare 'lufte' stumpen litt,man hører jo om det at det er godt for de å ligge litt naken og uten bleie.Selv om det var uansvarlig,syns jeg du var veldig hard mot mannen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...