Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Dere som har babyer som har sunket langt ned i bekkenet..syns dere det er vondt og sitte??..føler jeg klemmer flat hodet hans når jeg sitter.. Syn jeg er helt øm i underlivet hvis jeg må sitte rett opp og ned en stund..lurer på om det er bekken løsningen eller om det er for di babyen ligger langt nede...flere som har det sånn??
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2007 Dytter opp denne..skrev den igår da bim var nede..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Venninna mi satt lenge rett opp og ned på en stol og hun fikk tilslutt sterke smerter i underlivet, slik at hun ringte føden. Det var i kombinasjon med bl og at ungen lå langt nede i bekkenet. men kan jo ikke si sikkert at det er sånn i ditt tilfelle, men er jo nærliggende å tro det
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2007 Ja mulig det..har ikke sjans til og sitte lenge rett opp og ned...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 24. mars 2007 #6 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har det ganske på samme måte. Sliter en del med bekkenløsning da, men har oxo fått bekreftet på ul at ungen ligger langt nedi bekkenet. Når jeg sitter, så blir det til at jeg sitter veldig "rett opp og ned", men klarer ikke sitte altfor lenge i samme stilling for da "låser" det seg helt. Føler meg oxo hoven og øm nedentil, som om det presser på... Ikke videre behagelig, nei. Er i uke 36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå