Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg.... ? vurderer aa ringe foeden....... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei... jeg skrev inn et innlegg i gaar.. og fikk mange gode tilbakemld.. Men naa klarer jeg bare ikke vente lenger.. naa er det i dag den 5 dagen babyen er utrooolig stille.. og jeg er saa urolig... gaar aa holder inne taarene naar jeg tenker paa det.. :( Klarer bare ikke slaa meg til ro med tanken paa at den har snudd seg eller noe.... Begynner paa min 20ende uke imorgen.. Skal paa ul paa mandag..

Men orker bare ikke tanken paa aa gaa hele helgen aa uroe meg... Tenker paa det heele veien.. Hvorfor kan ikke bare den lille sparke?? De siste dagene har jeg kjent MINIMALT.. kansje ett-to spark.. svake... Men i dag... Null spark.... :( Vurderer aa ringe foeden aa snakke med noen... Men aner ikke hva jeg skal si... er redd de ikke skal ta meg serioest.. eller at de bare ber meg vente denne helgen aa slappe av.. for alt er nok normalt.... Men aaaaaaarh... Klarer bare ikke slaa meg til ro med det...

Typen proever ogsaa aa forsikre meg om at alt er nok fint.. babyen sover nok bare.. bla bla bla.. off... foeler meg helt hysterisk her... :(

Beklager med at jeg maser saann her innpaa om dette.. Men jeg er bare saa bekymret..... Ikke lett dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du i tvil så ring til føden, ring heller en gang for mye enn en gang for lite. Det er jo ikke riktig at du skal gå inn i helga med å bekymre deg for om babyen har det bra, så ring med en gang, så får du det bedre etterpå. Men, det kan jo også være helt normalt at du ikke merker så mye med tanke på tidspunktet du er i svangerskapet. Jeg merket veldig lite selv med førstemann, men det ble tidligere og mer etterhvert som barna kom. Men, ring uansett og få en fagpersons vurdering, kan jo hende at du får komme til en sjekk på føden.

Skrevet

Hei igjen. Ringte foeden foer i dag.. Men hun kunne ikke gjoere noe, fordi di tok ikke inn folk som var under 23 uker.. Saa jeg maatte tilkalle legen min, eller legevakten... Jeg forklarte at babyen hadde vert veeeeeldig aktiv fra foerste dag jeg kjennte den. At det var nesten full rulle hver dag. Men naa de siste 4-5 dagene var det veldig rolig... Og hun sa at det var normalt at de hadde sine rolige dager.. Men siden jeg hadde kjennt saa mye liv hver dag saa tidlig (mente hun) saa burde jeg kansje kontakte lege....

Jeg velgte aa vente.. for legen min var jo allerede gaatt hjem.. og aa kansje maatte tilbringe hele kvelden med aa sitte paa legevakten aa vente.. det fristet lite..

Men den lille har vore mer aktiv i kveld.. Har faatt en del spark i dag. saa naa foeler jeg meg myyyyyye roligere. Saa da faar jeg proeve aa heller tenke positivt, og vente til ul paa mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...