Gå til innhold

Svigermor selges billig! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermoren min overkjører meg når det gjelder lille snuppa.

Hun ler av at jeg har rutiner til henne, synes det er greit med rutiner

jeg. "Alt for tidlig" sier hun å ler..

Snuppa har vogge i stua som hun sover i på dagen og kvelden, hennes

sove sted. Svigermor lurte på hvorfor jeg ikke hadde uro over vogga, så sa jeg at vogga var snuppas sovested. Hun har uro på vippestolen og babygym på gulvet. "Du har så rare ideer." sier hun til meg da.

Når vi kommer på besøk til dem kommer hun bare å tar snuppa ut av armene mine, uten å spørre først. Sist jeg var der måtte hun skikkeli RIVE i snuppa før hun fikk tak i henne. Jeg sa at jeg ville bære henne selv, men nei hun SKULLE holde henne. Dette liker ikke jeg, for når snuppa dupper/sover når vi drar på besøk vil jeg bære henne selv å legge henne i fra meg så hun får sove uten så mye bråk og annet.

Noen ide slik at jeg kan si fra uten at svigermor vrir hodet av meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som at du gir henne tegninga godt nok, spør du meg. Det jeg ikke helt forstår er hvorfor du er så gnien med jenta di? Hun er jo bestemora så du må nok finne deg i å dele henne litt. Det som er viktig er at jenta di får et forhold til henne, og dette er uavhengig hvor godt dere to kommer overens. Uansett er ei bestemor god å ha, og denne retten er ikke for deg å ta bort i fra jenta di bare fordi dere to er forskjellige. Si hva du mener for det er viktig, men ikke vær så redd for å inkludere svigermor/bestemor.

Skrevet

Ååå! Kjenner jeg freser på dine vegne... At det går an å le av deg og dine opplegg. Dette har ikke noe med å ikke skulle inkludere bestemor altså, men jeg ville sagt fra høflig, men tydelig og bestemt. Sett deg i respekt !

Skrevet

Sett ned foten og si at dette er DITT barn og hun har å følge dine regler og rutiner, ellers kan det være det samme. At hun ler av deg er respektløst mener nå jeg. Selv har jeg ikke noen svigermor da jeg fikk solgt henne billig =) og vil ikke påta meg ansvaret for et barn til! hahahaha

Skrevet

LA nå farmor holde snuppa di da!!!!!!!!!!!!!!!! men ikke la henne tråkke på "rutinene" dine! Synes hun er slem som sier sånn jeg....

apropos..........jeg gir bort min svigermor!

Skrevet

Uff, skulle sendt de i lære hos min svigermor! Jeg har vært så fantastisk heldig å få verdens beste svigermor,som nå har vist seg å også være verdens beste farmor :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...