ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Vurderer å kjøpe den, da jeg har hørt mye bra om den. Er det en grei vogn å ha i barnehagen eller er den for "enkel" til det? Jenta mi er 16 mnd når hun begynner der.
mammmamia ** Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Som sovevogn funker den ikke synes jeg..! Den er en fin shopping-/reisetrille, men til barnehagevogn bør du velge en mer solid vogn. Kjøp en billig kombivogn på finn.no eller noe sånn, så du har plass til vinterpose og sånn oppi..!
Twig Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville ikke brukt den til sovevogn.. da hadde jeg heller kjøpt carena sprint, den er noe større, og ikke så myye dyrere jeg har begge vognene..
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Gutten min sov i den i fjor sommer, men da var det så varmt at han ikke trengte særlig mye av verken klær eller tepper/pose over seg.. Som sovevogn i barnehage ville jeg også heller kjøpt en billig brukt kombi/duo/sportsvogn, de er bedre å sove i tror jeg.. Vi har en urgammel sportsvogn stående i barnehagen vi, funker fint det.. =)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2007 Tusen takk for svar, dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå