Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Nå som våren har kommet, sola skinner og fuglene kvitrer.. Jeg tenker på hvor stormforelsket jeg var noen gang som ung - og lurer på om jeg noensinne kommer til å oppleve det igjen. Noen flere som har det slik? NB. Jeg vil helst slippe svar som "jeg er forelsket i mannen min hver dag, jeg, selv om vi har vært sammen i 30 år". Yeah right...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2007 #4 Skrevet 25. mars 2007 Savner den første forelskelsen, når jeg endelig har fått oppmerksomheten fra ham og nårjeg tror det kanskkje kan bli noe mer... Savner det første kysset, å analysere hvert ord han sier, savner å ligge våken hele natten og bare tenke på ham... Noen ganger savner jeg det utrolig mye. Men så tenker jeg: er det verdt å gå tilbake til? kanskje jeg får oppleve det på nytt hvis jeg finner en ny mann, men alle forhold blir jo vanlige etterhvert... Joda, savner et men prøver å bringe det tilbake i forholdet vårt =)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2007 #5 Skrevet 26. mars 2007 Huff, ja...det savner jeg veldig.. Er jo bare en såååå hærlig følelse:)
mamma til 2 små:=) Skrevet 26. mars 2007 #6 Skrevet 26. mars 2007 JEG ER FORELSKET I MANNEN MIN JEG -SELV ETTER 10 ÅR!!!! HEHE -NEI TULLER JEG:=) JAJAJAJAJAJAJJA SAVNER VIRKELIG DET OG VÆRE FORELSKET!! DRØMMER OFTE AT JEG ER DET:=) BLIR SKUFFET NÅR JEG VÅKNER OPP FRA DI GODE-INTENSE DRØMMENE MINE:=(
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2007 #7 Skrevet 28. mars 2007 jeg er forelsket i mannen min selv etter 5 år, men tror jeg må flytte han er ikke snill med meg. Ja det er deilig å være forelsket, men jævelig vondt også.
Gjest Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Seriøst: Jeg ER forelska i mannen min etter 7 år! Var det det første året, og så gikk det over, men nå er forelskelsen jaggu tilbake!! Aner ikke hva som har skjedd, tror først og fremst det har med et bedre sex-liv å gjøre, men på den andre side: kanskje DET ble bedre fordi jeg ble forelska igjen. Hmm, kanskje det bare er svangerskapshormoner.Deilig iallefall, hi hi...
Louise-and3girls Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Forelskelsen kan man finne frem til igjen. med å gjøre koslige ting for hverandre, og selv om du ikke ville høre det er jeg fortsatt forelsket i mannen min etter 9 år. Men ikke hver dag selvfølgelig. men med å se på hverandre med et spesilt blikk, kan hjerte mitt slå over et slag og sånn er det for han også. jeg tror de fleste klarer å finne frem forelskelsen hvis man jobber litt for det.
SallyAnn Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Hehe, jeg blir nyforelska i gubben et par ganger i året. Det er som regel på 17. mai og på julaften når han gidder å gre håret og ta på seg en dress!
Anne-B. Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Det er litt opp og ned, syns vi har det fint sånn som vi har det nå, vi er liksom litt forelska, men er ikke den voldsomme sprengende greia som det var i begynnelsen.. Men av og til hører vi på musikk som tilhører den første tida vår eller mimrer litt.. og da kommer det liksom litt tilbake. Når hjertet nesten slår over et slag fordi man er så spent.. Det er deilig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå