sjiny Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 veit ikkje heilt om eg e på rett forum, men eg prøve no... sambuaren min har to onga, 4 år og litt over eit år. Han gjor det slutt med dama mens ho var gravid og vart ilag med meg. Ditta e no 1 år og 6 mnd sidan og for all del, eg skjønna at ho vart/e såra og sint. men da eg ikkje skjønna e at ho må vere so vanskeleg ang samvær med barna. sambuaren min fekk først for to mnd sidan endeleg ein orntleg avtale om samvære med dattra på 1. 1 veke; torsdagsettermiddag 2 veke; torsdag og fredagsettermiddag. kl 16.00 til 18.00. desse sama dagane har vi sonen hans her hos oss og. Men etter mitt og hans syn er dette LITE, korleis skal dei få god kontakt og lære kvarandre å kjenne på so kort tid. og kvifor måtte da ta so long tid for å kunne få ho mwed på ein avtale? og i desse to mnd har han vore hos sine foreldre med dattra, fordi xdama har bestemt da. Da tok 6 mnd å få ein avtale som galt sonen, 1 veke; torsdag ettermiddag 2 veke; torsdag til mandags morgon og det tok lengre tid før han fekk lov til å ha han her i vår leiligheit. Familiekontore har sagt at ho ikkje kan bestemme kva og kor han har samværet, men einaste måten på å få samvær uten å gå te rettsak e å gå med på alle hinna krav. Sambuaren min stilte sist krav om at han ville ha dattra min. to dagar i veka (uten overnatting), fredag og laurdag. laurdagan fordi att ho er trøtt og sliten etter barnehagen og ein rekk ikkje så mykje på to timar, når henting og bringing er ink. i den tida. (ca 15 - 20 å køyre til xdama)Og at fram mot hausten skulle da vere opptrapping til at ho kunne vere hos oss den helga sonen e her. Ho har tilslutt godt med på at når dattra e orntleg trygg på faren (noko som vil ta long tid med så lite samvær!) så kan ho overnatte frå torsdag til fredag, laurdagar var ikkje aktuellt!! For oss verkar da som at ho må gjere om på alt, berre for at ho ska bestemme. og min sambuar går foreløpi med på da meste for han vil ikkje ha rettsak. han vil og ha meir samvær med sonen, minimum ei natt til per annakvar veke. men da e også heilt uaktuelt. og ho veit at far og son e ganske knytta til kvarandre. eg skjønna at ho vil straffe han, og at ho ikkje likar tanken på at eg er med hennar ongar, men ho treng ikkje straffe ungane!! Eg er rett og slett sliten av heile opplegge, da påverkar jo meg og, eg vil at vi skal fungere som familie dei vekene sonen(forhåpentlegvis begge to) er her. men so lenge so ho sitte på bakbeina so virkar da fjernt for meg. og sonen er jo vant med søstra heime, og eg er redd han vil bli sjalu når/vis dattra og ska begynne å vere her annakvar helg, han er jo ikkje vant med å dele pappaen... til hausten flyttar vi, berre 3 mil, i nytt hus, og då blir det ikkje aktuelt å ha dattra berre to timar om ettermiddagen, heile tida går jo vekk i køyring... off...merkar eg blir oppgitt berre av å skrive om da og tenke på da. og vis/når vi får våre eigne ongar vil eg jo at dei skal få ha mest muleg kontakt med søskena sine, og håpar at der ikkje vil bli noko sjalusi mellom dei. håpar ho berre snart kan legge sine bittre følelsa til side og tenke på at ungane har godt av samvær med far også.. dei har gått på familiekontore over eit år no, og min sambuar og eg er ikkje fornøgde med resultatet. men vi føler at ei rettsak vil vere eit ganske drastisk steg å ta. Ang dattra har han jo rett på annankvar helg + ein ettermiddag i veka. og da e eg sikker på at ho xdama veit, trur dei har sagt da te ho på familiekontore... Sambuaren min e også litt redd for å sette "hardt mot hardt", sidan han sjølvsagt har dårleg samvittigheit for å ha gått i frå ho medan ho var gravid og føler skyldfølelse for at ho sikkert er lei seg++ og berre som da e sagt, forholde var ikkje bra då det var slutt, var ikkje sånn at da kom som ei bombe for ho egentleg, men sjokke og svike var nok alikavel like smertefult... hm ja.... nåken råd?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 gå rettens vei:) er bare å gjøre det:) det som skjer da er at hun MÅ la han ha barna mer OG hun kan ikke drive på å herpe rundt! Da blir hun dømt til å la han ha ungene og det blir en endelig avtale for BARNAS del. Og ettersom hun er den som gjør alt vasnkelig, har din kjære en god sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå