Gå til innhold

Lurer......

Mammen til Madelen 01.01.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg bare lure på om dåkk vett om når barnefaren har samvær me ungen,då ska han betala mindre i bidrag.. Men koffår ska han d?? om då ska ha konna kjøpa bleier,mat osv når ungen e hos han??

Sette pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er han som skal handle inn slike ting under samvær ja... er ikke sikker da, men... Her har alltid jeg handlet alt. Hun har hatt med seg bleier når hun skal dit osv. Men han har betalt minstebarnebidrag.

Skrevet

Grunnen til at det er fratrekk, er fordi du ikke skal få penger av far, for å dekke utgifter til barnet de dagene barnet er hos far. Med andre ord, bleier, mat (senere lommepenger) osv for de dagene skal far betale, det gjelder også aktiviteter som faller på de dagene (det gjelder mer når barnet blir eldre, feks skyss til og fra håndball/dans el, speider turer etc). Jeg bodde hos min far, og var annenhver helg hos mamma. Hun kjøpte inn leker og noe klær jeg hadde hos henne.

Hun var også med på å handle sko, dyrt yttertøy etc. Har fått forståelsen av at de delte ca 60/40 på dyrt utstyr (mor 40%). Men vet ikke om dette er noe du kan forvente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...