Gjest Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 PS: jeg har prøvd å legge ut dette innlegget noen ganger, uten at det vises.. Håper ikke det plutselig kommer opp flere ganger etter hverandre, unnskyld for det i så fall... Hei dere Var nettopp på UL og der fikk jeg beskjed om at jeg var overstimulert!! Legen lurte på om jeg er mye dårlig og uvel, men det er jeg jo slett ikke! Det eneste jeg kjenner er at jeg er sliten og trøtt, men ikke uvel eller kvalm og sånt.. Kjenner ikke noe ubehag i underlivet. Så på UL'en så han at jeg har maaaange egg og fin slimhinne.. Samtidig sa han at det nå blir et "sjansespill" for hvilken dag jeg skal sette eggløsningssprøyten. Han ville jo ikke at jeg skal "eksplodere" i helgen som han sa.. Så etter ca 30 sek betenkningstid kom han frem til at jeg skal sette eggløsningssprøyten søndag kveld, og uttaket blir da tirsdag. Og da kan det godt hende at eggene mine ikke er gode nok for befruktning. Og så fikk jeg beskjed om å forberede meg på å bli uvel i helgen!!! Så nå er jeg frustrert. Noen som har erfaringer rundt dette dere kan dele med meg? Please??
lys i mørket Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 heia hvor mange eggposer hadde du? eg hadde 15 på den ene siden.skal stte el sprøyta søndag å ut tirsdag
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Jeg har ingen erfaringer med dette. Ville bare sende deg en klem og si at jeg håper du slipper mye smerter i helgen.Til lykke med uttaket til uka.Håper dette går fint ! ) Klem fra
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 les inlegget mitt lenge til jeg blir ruger,helt nedesrt på siden. og på tråden uttakk uke 11 og insettting uke 12 netopp opplevd nesten det sammme klem fra meg
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Hei lys i mørket Så bra at det gikk fint med deg Jeg fikk ikke vite hvor mange annet enn at det var veldig mange - jeg var den verpehøna, fleipet gyn... Det hele gikk fryktelig fort.. Jeg skal også sette el sprøyta søndag og uttak tirsdag, men det spørs jo hvordan eggkvaliteten blir da, om de er befruktbare eller ikke.. Gyn var ikke spes optimistisk..
katma Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Heisann! Jeg har dessverre heller ingen erfaringer her.... håper du ikke blir så dårlig:) Du vet i alle fall at du kan få mange flotte egg om det ikke skulle gå bra nå. Men det går nok så bra skal du se:) Lykke til!
lys i mørket Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 hei detta kan gå godt selv om han ikke var opptimist.lykke til å klem
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Takk søte dere.. Jeg har roet meg litt nå utover kvelden.. Jeg ringte til klinikken litt senere, og da sa de at de hadde aldri fortsatt prosessen hvis de trodde det var fare for meg og helsa mi.. Så det var jo litt beroligende da.. Bare han mannlige gyn som var litt vel usympatisk og rask, syntes jeg.. :-)
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Supert, snoopy80 - det skal jeg sjekke ut nå :-) Klem
katma Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 ja det er dessverre noen sånne leger ute og går.... Godt du føler det bedre nå. Du får bare slappe av så godt du kan for du kan ikke gjøre noe fra eller til nå... så da får vi bare krysse det som kan krysses og håpe på det beste:) En lykkeklem er sendt
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #11 Skrevet 23. mars 2007 Tusen takk for lykkeklemmen, katma Trenger det! Klem tilbake!
Fride08 Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 Hei på du:) Tror nok vi er ganske like!! Hele historien min fra i dag ligger ute på siden:) Dette kommer nok til å gå kjempebra skal du se.. Så kjekt at vi er på samme sted i prosessen, gøy å følge hverandre. Skikkelig nervepirrende dette her!! Ha en riktig fin helg:)
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #13 Skrevet 23. mars 2007 Hei på deg Jeg leste nettopp ditt innlegg!! Åh, så godt å lese at det gikk fint for deg Jeg fikk enda litt mer roen da jeg leste det, så tusen takk Håper og tror det vil gå fint med oss begge, altså! Hvor hører du til igjen? Jeg er på Ullevål........ Veldig nervepirrende ja... Lykke til med el sprøyten :-) Klem fra meg
Fride08 Skrevet 23. mars 2007 #14 Skrevet 23. mars 2007 Jeg hører til Haugesund:) Takk, takk, er jo ekspertstikker nå, så tror jeg skal få det til... Må sprøyte halvparten ut i vasken først slik at jeg ikke setter for mye inn! Vil jo ikke eksplodere...hehe
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #15 Skrevet 24. mars 2007 Hehehe, ja ikke sant, må jo ikke eksplodere.. ;-) Har du forresten gått til akupunktur i fob dette forsøket? Det har jeg.... Litt usikker på om jeg skal bestille time for innsettingsdagen eller ikke.. Noen andre med erfaringer rundt dette med fare for overstimulanse? Klem meg
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 29. mars 2007 #16 Skrevet 29. mars 2007 hvordan går det med deg no lillingønske?hva ble utfallet for din del?
Gjest Skrevet 29. mars 2007 #17 Skrevet 29. mars 2007 Hei på deg! Takk for at du spør! utfallet ble så langt bra :-) De fikk ut 19 egg - 10 ble befruktet, og i dag har jeg satt inn 1 gullegg, og 2 på gull på fryseren :-) Formen er topp og jeg er spent på rugeperioden !! Foreløpig ingen tegn til overstimulering... Alt har gått på skinner så langt!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå