pusjkina Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Har termin i dag, og er veldig spent på når fødselen kommertil å starte. Lurte litt på om dere som har født kan fortelle meg om dere hadde noen hint/forvarsler i dagene/ ukene før dere fødte, eller om det bare startet plutselig. Har selv hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet, men de har blitt litt vondere og hyppigere de siste dagene. Har også litt samme type følelse som jeg vanligvis har før jeg skal ha mensen (bare at det sitter litt høyere oppe), og en del stikkinger. Men ikke tegn til noen slimpropp eller sånne ting. Men jeg vet ikke om dette er tegn på at noe er i ferd med å skje, eller om jeg fortsatt må innstille meg på at det kan gå 14 dager til. Noen med erfaring som har lyst til å dele dem?
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Les det innlegget om "veldig mange slimproppinnlegg" tror det het det...
doble Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Jeg hadde ikke noen forvarsel på min fødsel iallefall.. Men det er sikkert forskjellig fra person til person og. Jeg hadde litt vondt i magen og ryggen (menssmerter), en ukes tid før fødselen, men det var bare en natt. Var på kontroll to dager etter termin, og da var jeg i kjempe form.. Bare skikkelig lei! Trodde aldri ungen ville komme.. Men den kvelden gikk vannet, bare sånn helt plutselig! Etter et par timers husvask da.. Fikk liksom veldig over meg at jeg måtte gjøre alt klart..(redebyggerinstinkt?). Jenta kom etter 4 timer:D Men som sagt er alle fødsler forskjellige;) Lykke til med fødselen! Det kan skje når som helst nå, så hold motet oppe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå