Gå til innhold

Stoffbutikkar i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor kan eg gå for å kjøpe stoff, borrelåsar, glidelås og sånne nøster med strikk (sånn "tråd" med strech, ca 1 cm brei - vanskelig å forklare) høveleg sentralt i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger en stoffbutikk ved Egertorget, like ved "barnevogn-nedgangen" til Stortinget t-banestasjon.

Skrevet

Den heter Sybutikken. det ligger en til litt nærmere kaia. Den tror jeg heter Bernina symaskinsenter eller noe i den duren. På Grønnland er det jo mange butikker med stort og billig utvalg i mer og mindre eksotiske stoffer. I tillegg er det en ved Birklelunden.

Skrevet

Ja, eg har sett den som ligg ved Stortinget t-bane. Den som sel symaskiner, ikkje sant?

Burde jo benytte meg av at eg har masse stoffbutikkar like rundt hjørnet, er jo berre 10 min å gå til Grønlands torg :) Takk for tips!

Skrevet

Vil gjerne anbefale Rainbow tekstil, har handlet litt der selv, og alltid fått god hjelp. Dessuten har de et kjempeutvalg i to etasjer :)

Butikken ligger like ved Gunerius. Bruk utgangen som vender mot Oslo City, gå over veien til høyre for deg og litt oppover, vekk fra Oslo City. Om det ikke ga mening, sjekk nettsidene deres: http://www.rainbowtekstil.no/

Skrevet

Jepp, veit kor Rainbow tekstil er (mest pga at eg hugsar dei grusomme kjolane dei har hengande i vindauget) Men har aldri vore inne der, skal ta meg ein tur :) Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...