MammaDilla Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 I dag er det nok en vårdag i Bergen. Jeg, pjokken og vofsen har gått oss en laaang tur. Pjokken sover som en stein i vognen og vofsen ligger vedsidenav og sover like godt. Selv har jeg fått plantet mine etterlengtede krokuser og påskeliljer ute i krukkene mine. Nå sitter jeg ute i hagen med kaffe og trådløs nett og bare nyter den varme vårdagen. Er så deilig de timene midt på dagen når pjokken sover og jeg kan bare slappe av. Enkelte ville nok heller løpt rundt i huset og vasket klær og ryddet. Men ikke denne damen nei Ha en strålende dag jenter! Klem fra meg
komplett familie Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 åh så deilig... her i stavanger har solen akkurat kommet! Gutten sover her også. kanskje jeg skal ta meg en tur ut.... har vasket halve leiligheten så det burde være bra nok det for i dag synes jeg!!!!! ha en strålende dag mødre og god helg
2nj♥ Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Så deilig da:) Her på østlandet er det en grå dag idag. Begge mine små gutter (storebror er hjemme fra bhg) sover nå og jeg sitter i sofaen med laptopen foran meg og nyter stillheten. Har satt på en klesvask, men det er også det!!! God helg:)
MammaDilla Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2007 Har du vasket halve leiligheten?? Ja, DET bør holde på en slik dag!! Hihi.. Her blir det ikke tatt i så mye som en fille i dag..
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Hørtes deilig ut! Her på østlandet er det overskyet, men ser ut som solen kanskje vil titte frem så vidt der er. Hatt mange fine vårdager så jeg "lever" på dem frem til neste vårdag. Koser meg med prinsessa mi som krabber og koser seg med masse leker på gulvet her. Lykkelig tilværelse Snart kommer pappa'n hjem også.. Det blir kos. Fortsett og kos dere!!! Ha en god helg
MammaDilla Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 Hihi.. Synes det er litt koslig jeg, med slike innlegg der man bare er glad og fri for bekymringer. Ha en strålende helg. Nå skal jeg lage middag til pappaen kommer hjem. I dag blir det hjemmelaget lasagne!!
MammaDilla Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 Hihi.. Synes det er kosleig jeg, med slike innlegg dar alle er glad og fri for bekymring et lite øyeblikk Ha en strålende helg alle sammen! Nå skal jeg lage middag til pappaen kommer hjem. I dag blir det hjemmelaget lasagne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå