Entil? Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 må tilbake igjen om 3 uker...fordi knøttet var så urolig,og så er jeg litt korter på vei enn anntatt,ble flyttet fra den 24.08 til den 02.09...så sa hun at legen har et bedre ultralyd apparat enn henne,syns nesten at jeg så mer og fikk vite mer om knøtte når jeg var på ultralyd i uke 14,...hun fikk ikke sett ordentlig etter på nyrene og ansiktet..men det så veldig bra ut,så jeg slapp og bekymre meg...men sitter uansett igjen med en litt rar følelse i kroppen,hu jormora var lissom så kort og rar,og ble nesten sur når jeg lurte om ting...men er veldig fornøyd med at alt stod bra til da...så blir det en gutt,det samme jeg fikk vite i uke 14,så er fornøy jeg...bare irritert over jormora.....
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 hehe samme som den jordmoren jeg var hos også .. hun var veldig kort bare fortalte at allt var bra osv.. men vi hadde jo bomma på over en mnd vi heh eegentlig terminen var 24.06 og nå har jeg termin 28.07 men positive er jo at du får gått på ul 2 ganger da .. og når jeg spurte om og få vite skjønne ble hu litt irritert merket jeg heh e
lazy-daisy Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 trenger ikke å bekymre deg for at hun var sur og kort...de er ganske stressa disse jordmødrene på ultralyd...neste gang er du kanskje heldig og får ei som er i litt bedre humør:-)
Entil? Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2007 får ikke til å lese innleggene her...prøver å legge inn et selv..hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå