Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er ikke utenom kontrollene, burde jeg?
komplett familie Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 hvis ungen din er fornøyd er det ingen grunn til ekstra vektkontroll. jeg har aldri vært utenom kontrollene.
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Har vært omtrent en gang pr måned, men det er fordi hun aldri har lagt på seg noe særlig kjapt, og at jeg har villet "hatt kontroll" med det..
så var vi 4 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Er heller ikke utenom kontrollene og veier.
mammaentiltrulte Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 har kun vært innom en agng utenom konrtoll og det var fordi hun hadde hatt diare i over en uke. men ellers ser je ike noen grunn til det så lenge de spiser og virker fornøyde
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 I begynnelsen veide jeg utenom kontrollene for at jeg selv kunne se at hun fikk nok og la fint på seg Men det gjør jeg ikke lenger nå for nå ser jeg det og vi har gode rutiner!
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 jeg er en gang i mnd. synest det er gøy å se hvor mye han legger på seg:)
rødhette* Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Jeg er også en gang i mnd. Har babykrøniken, og der er det skjema man kan krysse av på hver måned, og tegne en graf. Syns det er litt morsomt å ha for ettertiden. Så jeg er ikke fordi jeg frykter han legger for lite eller mye på seg, men bare fordi det er litt morsomt å følge med (I tillegg kan jeg jo faktisk svare, når folk spør meg hvor stor han er )
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 jeg har vært innom en del ganger fordi snuppa ikke la på som som hun skulle..vi fant ut at jeg ikke hadde nok melk så nå får hun mme i tilegg og går opp,men må dit annen hver uke og passe på at hun ikke går ned igjen, derfor er vi der ganske ofte
-MtG- Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 På førsten gikk jeg annenhver uke for å sjekke at vektoppgangen var tilfredsstillende. Etter det har vi bare veid ved kontrollene, bortsett fra at jeg var der i går fordi han hadde hatt en uke med diaré og ville forsikre meg om at han ikke hadde gått ned i vekt eller stagnert helt.
hvemerjeg? Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 Vi veier hjemme ca en gang i uken. Har digital vekt. Først veier jeg meg med gutten i armene, så veier jeg meg selv alene etterpå. Differansen er vekten til mini. Fungerer helt fint.
Lille søtnos Skrevet 23. mars 2007 #13 Skrevet 23. mars 2007 Kun på kontrollene og noen uker etter at vi startet med fast føde fordi jeg var nysgjerrig på om det gjorde noe utslag.
nutri Skrevet 23. mars 2007 #14 Skrevet 23. mars 2007 har vært en gang i uken. Bare for min egen nysgjerrighet, og så for å ha et mål for dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå