mamma til<3<3 Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Har bestemt meg for å si opp jobben jeg har nå ,og skal på et jobb intervju etter påske(tror jeg får den),men alt kommer ann på om vi får bh plass fra august Jeg har 2 mnd oppsigelse,og det jeg lurer på er om jeg bør si opp jobben min nå, sånn at jeg er fri til å gå når permen min er over (12 juni)eller søke om 2 mnd med perm uten lønn og så bruke disse to mnd på oppsigelsestiden. Tenker litt på det at hvis jeg sier opp nå og kansjke da ikke skulle få jobben og ikke bh plass så står jeg der lissom...uten noe ting.... Men må jo bare gamble litt... Hvordan skal jeg gjøre dette?Håper dere skjønner hva jeg prøver og forklare her....
komplett familie Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 jeg ville nok ventet og sett om du får bhg plass.... er vel snart tid å få svar på det nå? her i stavanger har vi allerede fått svar (fikk ikke plass selv om de lovte full bhg dekning!!!) er jo en stor brikke som faller på plass når du får vite det! og om du får ny jobb så har de fleste oppsigelsestid uansett, så det er jo ikke noe problem å si opp når du får tilbud fra den andre jobben, og evt da søke perm uten lønn i oppsigelsestiden uff, dårlig skrevet, men håper du skjønner
mamma til<3<3 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2007 Det som er,er at jeg har ikke lyst til å gå tilbake til den gamle jobben,og hvis jeg ikke sier opp nå så må jeg jobbe ut juni siden jeg har 2 mnd oppsigelse...Det kan bli vanskelig siden vi ikke har barnepass...
mamma til<3<3 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2007 hvis jeg ikke sier opp nå må jeg jobbe ut juni...har jo 2 mnd oppsigelsestid så hvis jeg ikke sier opp nå før 1april må jeg jobbe ut juni..det blir vanskelig for oss siden vi ikke har barne pass her vi bor.. Kan jeg spørre arbeidsgiveren min om 2 mnd lengere perm utem lønn og så bruke de i oppsigelsestiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå