-MtG- Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Lillegutt har vært dårlig i magen en ukes tid og hatt diaré. Derfor har han ikke fått grøt på en uke. Var og veide han i går og han hadde nesten ikke gått opp noe så helsesøster sa jeg skulle begynne å gi han litt mat. etterhvert skulle vi være oppe i 3 måltider om dagen. Smart som jeg var dytta jeg i han to fulle posjoner med grøt i går. Jeg har jo tilvendt han grøt før, men han har ikke fått på en uke nå. Tenkte ikke over at det kunne bli litt mye for han. Resultatet var at han spøy tre ganger i natt. Og dreit i ett kjør:) Måtte skifte på senga vår og skifte på og vaske hele han 2 ganger. Stakkars gutten min... Har ikke spydd noe i dag da.
mamma til<3<3 Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 huff hørtes ut som en slitsom natt(; god bedring til lillegutt hvertfall...
komplett familie Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 stakkars gutt bra man lærer så lenge man lever da!!!! får håpe han får lyst på grøt igjen - og ikke spyr noe mer i dag
-MtG- Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2007 Hehe. Skal prøve med LITT grøt i kveld. Han virker ikke syk nå og har ikke spydd noe mer, så det må ha vært overfóring.
-MtG- Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 hehe. får prøve mid LITT grøt i kveld. han virker ikke syk og har ikke spydd mer så det var nok overfóring.
Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Min datter har også hatt diare i over en uke, men hun har fått grøt. Ikke to ganger om dagen som vanlig, men til frokost. Noe spes grunn til at de ikke skal ha grøt nar de har diare? Eller ville han bare ikke ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå