Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 av min mamma. Sa til henne i går at jeg hadde lyst å dra på IKEA en gang snart. Spurte henne ikke, bare informerter om at jeg ville det. Så sier hun, ja jeg og pappa tenkte å dra dit en dag, og da tenkte vi at du kunne bli med! Ja, det hadde gått sa jeg. Da sa hun, men nå trenger ikke du å mase og stri om når og sånn, for da blir vi så lei!!! Ehh, herregud.... Hva er det å si? huff.
Anne-B. Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Haha, herlighet.. Så irriterende. Spurte du henne da? Om hva det var for en ting å si? Gjør det neste gang, du.. Man må jo innse at barna en gang blir voksne..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Hehe, sa at herregud, jeg skal da ikke mase om det jeg! Er da ikke ett lite barn! Men hun mente at jeg alltid pleide å mase og styre når noe skulle skje.. Her snakker vi om kanskje 15 år siden? Men hun pleier snakke sånn tilmeg, så tror hun mener det er sånn selv. Har nå blitt nærmere 30 år og har egen bil og penger, så skulle ikke tro jeg var så avhengig av henne til å få gjort det jeg vil. Men innser jo ikke det hun så..
Gjest Skrevet 24. mars 2007 #4 Skrevet 24. mars 2007 Vi utsettes for en annen variant av det å bli snakket til som ett barn. Svigermor og hennes døtre snakker til voksne folk med barnstemme. Det er teit det! Synes litt synd på de jeg, når de snakker sånn til meg. Jeg er da ingen unge. Og dessuten trenger de ikke snakke på det viset til barn heller. Hvertfall ikke barn eldre enn 3-4 år, kanskje... Ikke med sånn babystemme. Hehehehehe
blond Skrevet 24. mars 2007 #5 Skrevet 24. mars 2007 Kanskje du ikke har vist at du er voksen tydelig nok? Noen foreldre trenger tydelige demonstrasjoner på at ungene deres ikke er barn lenger. Det er din oppgave.
Knusmegharenurtsomvokserihodet Skrevet 25. mars 2007 #6 Skrevet 25. mars 2007 Kan du ikke bare sette deg i bilen og suse til IKEA på egenhånd? Så kan du ringe moren din og si du har vært der og at de skal være glad du ikke maste Tror de fleste som blir behandlet som barn forsat oppfører seg som et barn ovenfor foreldrene, eller at de ikke er flinke nok til å si fra om ting. Jeg hadde ALDRI dratt noe sted med moren min om hun hadde snakket sånn til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå