**synne** Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Noen som vet om hobbysider hvor man kan få litt inspirasjon til forskjellige påskepynter? Ikke bare panduro sine, som jo ruinerer en stakkar... Vi har alt lagd påskekort med påskekyllinger, og skal lage "påskeris" (sånn som til fastelaven, bare med gule og orange fjær...) -og så skal vi lage påske-kjøleskapsmagneter. Snuppa er litt for liten til å male på egg enda, så det skal jeg gjøre aleine.. og jeg har strikka påske-eggevarmere.. Men har lyst å få noen ideer til ting som kanskje ikke er så "typisk", som det jeg/vi alt har laget... Kanskje vi ikke får laget det i år, men det kommer jo flere år.. Noen som vet?
snuppelure 74 Skrevet 24. mars 2007 #2 Skrevet 24. mars 2007 Det kan jo hende du kan finne litt innspirasjon på www.scrapping.no det er et forum du må registrere deg som bruker for å kunne lese på de fleste forumene ) Masse fint der )
Ghosty Sundew Skrevet 27. mars 2007 #3 Skrevet 27. mars 2007 Kanskje du kan finne noe her? http://www.barnasside.no/paske.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå