Meduza Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Et tips: Sjekk ut www.dotedot.com - erteposen, den er sååå lekker, en enkel sommerpose hvor du velger farger og mønster på posen samt at en kan få sydd på små figurer. kanonfine....kan brukes som leketeppe også. anbefales absolutt. her skal jeg kjøpe pose til sommeren. Men, jeg har lyst på en lammeskinnspose/vinterpose som også er litt frisk i fargene og gjerne med mønster, jeg har lett og lett på nett, er det bare odenwälder som har slike eller har noen tips om andre?
Gjest Ut på tur Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Sjekk ut Voksi posen http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=1259 Den er miljøvenlig og bra for barnet. De jeg kjenner som har den sier at ungene ELSKER å ligge nedi den. Den ene modellen er jo relativt sprek i mønsteret ... kanskje litt jentete om du venter en gutt
Gjest Ut på tur Skrevet 24. mars 2007 #3 Skrevet 24. mars 2007 Jeg ville ha sjekket Voksi posen for vinterbruk
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 26. mars 2007 #4 Skrevet 26. mars 2007 Har både sommer- og vinterdyne til Voksien, da kan den brukes hele året- er veldig fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå