Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Når gikk dere over til juniordyne (100 * 140) og hvor lenge bruker man den? Dette er sikkert bare en smakssak men synes dyna i størrelsen under (80*100), er sånn akkurat passe på min snart 9 mnd gamle gutt og vurderer derfor å skifte. For kan en dyne bli for stor? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 Min gutt fikk en juniordyne rett før 1-årsdagen. Og han sov så mye bedre. Om du synst dynen er litt stor å ha i sprinkelsengen kan du jo bare ta fotenden å legge under madrassen. Da får iallefall ikke barnet dynen over hodet når han sover. Vi hadde juniordynen frem til han var 2år. Da fikk han ny stor seng - og "normal" dyne.
så var vi 4 Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 vi gikk rett fra 65*80 til 100*140 når Martin var 4 mnd
mamma til<3<3 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Jer tror min lille gutt gikk over til junior dyne når han var 7mnd.Den andre ble lissom litt liten...Funker fint her...
komplett familie Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 vi startet med juniordyne når gutten vår var 4mnd, gikk rett fra babydyne... og han storkoser seg når han får dynen over seg =)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Min fikk den da hun var 10 dager, altså rett fra fødselen av. Jeg har den halv under henne og halv over. Den blir liggende som en pose rudnt henne. og når hun nå er blitt 4 mnd er hun blitt så sterk, at vil hun ikke ha den på, så sparker hun den omtrent vekk. hehe. Og før dere sier at det blir for stort, for varmt o.l. Snuppa mi sover godt om nettene, legger seg for natten ved 20 tiden og våkner først nærmere 3-4 tiden og igjen ved 7 tiden. etter det er vi våkne for dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå