Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2007 #1 Skrevet 23. mars 2007 Hei! da har jeg vært på omvisning på sykehuset i tønsberg. var litt skummelt... men veldig nyttig. Thomas syntes det var godt å betryggende å være med å se hvor vi skal osv. vi skal inn til en samtale med jordmor angående fødestue(hjemmefødsel bare på sykehuset) jeg tåler veldig lite smertestillende så det er ett godt alternativ for meg. men hvis det blir tungt kan jeg når som helst gå til den nye avdelingen men mere medikamenter. =) Detta blir spennende =) Flere her som var på visning på siv i går kl 19.00???
en-to-tre har født c Skrevet 23. mars 2007 #2 Skrevet 23. mars 2007 heisan nei jeg var ikke på omvisning i går :-( men jeg lurte på om jeg kunne spørre deg om forskjellige ting ang Tønsberg? Har født der to ganger før men det var på den "gamle" fødeavdelingen..og siden de har fornyet seg er det nok en del nytt :-)) Denne gangen har jeg veldig lyst til å føde i vann og har hørt at de har fått fødebadekar der nå - stemmer det?? Håper du er her ennå...
Kine83 Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Hei! Jeg har født på SIV Tbg og de har fødebadekar!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2007 hei.Jepp det stemmer det er en ny avdeling der som er uten smertestillende og har tilgang til badekar. vi tenker vi skal benytte oss av dette. det ligger i den gamle avdelingen. men hvis du vil ha tilgang på andresmertestillende så kan du føde på den nye oxo. di har egent bad der med badekar. men det er helt gratis å gå på en omvisning å det er til å anbefale. bare til å ringe føden å høre når di har noe ledig. det er omvisning tir og tor. =) bare spør om det er noe mere=)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2007 Hei! jepp det stemmer veldig fint har det blitt der oxo=) Det er noe som heter fødestue å der kan du føde som en hjemmefødsel med badekar og litt div. det er på den gamle avdelingen. men på den nye er det oxo tilgang på badekar å der har di jo oxo diverse medikamenter og smertestillende du kan bruke. men de var veldig opphengt i att vann var veldig bra! Men det koster ingen ting å dra på en omvisning. det er omvisning på sykehuset tir og tor. Det er virkelig til å anbefale=) men både den gamle føden og den nye var helt annerledes en den var tidligere. blitt kjempe fint. Bare til å spørre hvis det er noe! =)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2007 hæ hva skjer her da..... har skrevet innlegget 2 ganger å ingen kommer opp.......... nå blir jeg arg.... hihi litt hormoner
TusseMor07&09&14 Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 Man kan føde i vann på fødestua, men ikke på fødeavdelingen. Skal helst inn til samtale og sånn om man ønsker å føde på fødestua, så da ville jeg tatt kontakt med dem. Men det er ikke sånne store fødekar... bare vanlige badekar, hvis ikke det er kommet noe nytt da...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2007 det står at 7 har svart men kan bare lese 2........ må jeg skrive alt på nytt eller er det bare jeg som ikke ser det???
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. mars 2007 sånn ja =) nå kom de. hihi. de hadde fødebade kar på alle avdelingene noen dype å andre vanlige. hvis di rommene var opptatt hadde di noen med gjørnebadekar oxo. var stort preg på vann. =) ja de ville gjerne ha oss inn til samtale hvis vi skulle føde på fødestua, skal dit den 11 april.
en-to-tre har født c Skrevet 24. mars 2007 #11 Skrevet 24. mars 2007 ok det høres jo bra ut.. men da begynner jeg kanskej å få litt dårlig tid.. 11 dager igjen til termin :-) ..en annen ting.. har du ringt til føden "bare" for spørre om noe? Føler at jeg forstyrrer om jeg ringer de.. (kan være hormonene mine..) Er det noen som skal føde i Tønsberg som har noen erfaring med å snakke med de om "alt mulig"?? eller er de slik at man helst ikke skal ringe - og om man kan når som helst - hverdag/helg osv.. he he ble litt "smådesperat" her, når det gikk opp for meg at det bare er 11 dager igjen +-
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 24. mars 2007 Jeg følte det veldig sånn før vi var på den visningen. men nå gjør det meg ingenting. de sa det klart og tydelig at vi bare måtte ring å satt stooor pris på det. men du må ikke være redd for å ringe di er jo der for oss =) Huff ja man tenker ikke på det før det nermer seg sååå masse som med deg=) Lykke til... hår håpe du rekker omvisning da hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå